Bucovina Profundă

8 februarie 2013

Au inceput să recunoască: VACCINURILE PROVOACĂ AUTISM. Primele despăgubiri

Filed under: antivaccin,atitudine,bioetica,boicot,istoria ascunsa — Mircea Puşcaşu @ 14:56

Au inceput să recunoască:

VACCINURILE PROVOACĂ AUTISM

Primele despăgubiri

Copii care au dezvoltat autism, în urma vaccinărilor de rutină

Copii care au dezvoltat autism, în urma vaccinărilor de rutină

În linişte şi fără prea multă fanfară, Programul Federal de Compesare cu privire la Leziunile provocate de vaccinuri (VICP) din SUA (o instanţă neoficială, al cărei scop principal este să apere industria vaccinurilor de responsabilitatea cu privire la leziunile provocate de produsele lor), a recunoscut că vaccinurile provoacă autismul.

Huffington Post a prezentat cazurile a încă doi copiii care au dezvoltat autism, în urma unor vaccinări de rutină. Părinţii acestor doi copii au primit milioane de dolari care să îi ajute să îşi plătească îngrijirea specială de care au nevoie pentru toată viaţa.

Primul caz a implicat un băiat de zece ani, pe nume Ryan, din California, care a înregistrat un regres rapid într-o tulburare din spectrul autismului (ASD), în urma unor vaccinări de rutină pe care le-a făcut între 2003 şi 2005, mai exact în urma combinaţiei dintre vaccinul rujeolic, rubeolic (MMR) şi cel pentru oreion. Înainte de a fi vaccinat, Ryan era un băiat perfect sănătos, chiar mult mai avansat decât alţi copiii de vârsta lui. Însă, după ce a primit vaccinul MMR pe 19 decembrie 2003, acesta a dezvoltat destul de rapid encefalopatie, adică o inflamaţie cerebrală serioasă.

Familia şi prietenii lui Ryan au depus mărturie înaintea instanţei neoficiale spunând că efectul cumulat al vaccinărilor multiple la care a fost supus băiatul între 2003  şi 2005 l-au făcut să sufere de “disfuncţii mediate neuroimunologice sub forma astmului şi ASD”, o declaraţie pe care guvernul federal a validat-o în cele din urmă, câţiva ani mai târziu. Familia lui Ryan a primit în cele din urmă despăgubiri financiare pentru “prejudiciile create de vaccin”, dar detaliile pertinente ale cazului au fost ţinute departe de opinia publică.

Ryan a primit o sumă forfetară de 969.474,91 de dolari, pentru a acopri “pierderile de venit viitoare (648.132,74 de dolari), durere şi suferinţă (202.040,17 de dolari) şi cheltuielile de îngrijire a vieţii în primul an de boală (119.302 de dolari)”, plus 20.000 de dolari pentru cheltuielile de până la acel moment. O altă sumă confidenţială, câteva milioane de dolari, vor fi investite în anuităţi pentru a acoperi costurile anuale pentru viaţă, care ar putea ajunge la peste zece milioane de dolari. Aproape 80.000 de dolari au fost alocaţi pentru terapia ABA a autismului.

  • Cel de-al doilea caz

În mod asemănător, o fetiţă pe nume Emily a dezvoltat o tulburare de convulsii şi o formă de ASD, cunoscută sub numele de tulburare de dezvoltare omniprezentă, după ce a fost vaccinată împotriva difteriei, tetanosului şi tusei convulsive, precum şi cu MMR, HIB (gripă hemofilică de tip B) şi Prevnar (vaccin pneumococic conjugat), atunci când avea 15 luni.

Potrivit dosarului lui Emily, fetiţa a făcut febră de 40,9 grade Celsius după ce a fost vaccinată, dupăa care au urmat convulsii, episoade de tremurat şi o erupţie cutanată de tip rujeolic.

Iniţial, guvernul a încercat să nege faptul că leziunile lui Emily au fost cauzate de vaccinuri. Inculpaţii au încercat chiar să nege că Emily era într-adevăr bolnavă. Însă, într-un final, medicii au confirmat că Emily a dezvoltat ASD, iar guvernul s-a hotărât să soluţioneze cazul, acordând familiei o despăgubire financiară pentru leziunile induse de vaccinare. În cazul lui Emily, instanţa nu a recunoscut direct că vaccinurile au fost cauza leziunilor fetiţei, dar faptul că a renunţat la apărare nu are nicio altă explicaţie logică.

Emily a primit o sumă forfetară de 1.030.314,22 de dolari “pentru pierderile de venit viitoare (739.989,57 de dolari), durere şi suferinţă (170.499,77 de dolari) şi cheltuieli de îngrijire a vieţii pentru primul an (119.874,88 de dolari), plus 190.165,40 de dolari pentru cheltuielile de până atunci”. O parte din aceşti bani vor fi alocaţi pentru terapia ABA a autismului.

În funcţie de plata din primul an, o sumă estimată la nouă milioane de dolari va fi investită în anuităţi pentru cheltuielile anuale de-a lungul vieţii, care pot ajunge şi până la 50 de milioane de dolari.

  •  În trecut, instanţele au recunoscut că vaccinurile provoacă leziuni cerebrale şi dezvoltă autism

În 2008, Curtea Federală SUA a recunoscut că vaccinurile, şi în special cele care conţin conservantul pe bază de mercur Thimerosal, pot determina dezvoltarea autismului. O fetiţă, a cărei identitate este ţinută secretă pentru protecţia familiei, a primit compensaţii după ce o serie de vaccinuri au determinat dezvoltarea unor simptome grave de autism, inclusiv pierderea capacităţii de vorbire, inhibarea oricărui răspuns la mesajele verbale şi imposibilitatea unui contact vizual, printre alte lucruri.

În anul anterior, un băiat pe nume Bailey a primit compensaţii financiare, deoarece a suferit o convulsie şi a dezvoltat Encefalomielită Diseminată Acută (ADEM), după ce a fost vaccinat împotriva rubeolei. Familia lui Bailey a primit despăgubiri pentru leziunile copilului, pe care instanţa le-a recunoscut, cu reticenţă, ca fiind urmări ale vaccinului.

sursa:  financiarul.ro

Cititi si alte articole pe aceste teme:

About these ads

90 comentarii »

  1. [...] Preiau articolul: Au inceput să recunoască: VACCINURILE PROVOACĂ AUTISM. Primele despăgubiri [...]

    Pingback prin Au inceput să recunoască: VACCINURILE PROVOACĂ AUTISM. Primele despăgubiri « Saccsiv's Weblog — 9 februarie 2013 @ 01:09 | Răspunde

  2. [...] Au inceput să recunoască: VACCINURILE PROVOACĂ AUTISM [...]

    Pingback prin Cartea lunii, “Vaccinarea: Eroarea Medicala a Secolului” | Ligia Pop — 9 februarie 2013 @ 16:30 | Răspunde

  3. Articolul tau nu precizeaza daca in momentul vaccinarii copiii erau in perfecta stare de sanatate…eu am citit ca inaintea vaccinarii au facut o viroza si o infectie gastrica ce a fost neglijata de cadrele medicale…

    Comentariu prin mirela — 10 februarie 2013 @ 02:09 | Răspunde

  4. Da foarte bine ca s-a recunoscut autismul de la vaccinuri , dar ar fi bine sa ne despagubeasca si Romania pentru ca sunt din ce in ce mai multi copii cu autism . Doar care este in cauza stie ce este aceasta suferinta .

    Comentariu prin Serban geanina — 10 februarie 2013 @ 14:32 | Răspunde

    • eu sunt convins ca vaccinurile provoaca autism copilul meu acum in virsta de 14 ani a dezvoltat autism dupa vaccinarea facuta la virsyta de 1an si 1 – 2 luni

      Comentariu prin Robert Constantinescu — 5 aprilie 2013 @ 21:44 | Răspunde

  5. Ma bucur ca incepe sa se recunoasca ca vaccinurile ar fi cauza autismului as dori sa posteze si altii parinti pe Facebook despre acest caz! . Multumsc! :)) :D

    Comentariu prin Serban geanina — 10 februarie 2013 @ 14:34 | Răspunde

  6. in proportie de 99% si eu sunt in aceeasi situatie.baietelul meu dupa acel MMR-u a avut un regres si dupa un anumit timp a fost diagnosticat cu autism.cred ca vaccinurile nu ar mai trebui facute.daca as mai avea un copil nu as mai fi de acord cu nici un vaccin.

    Comentariu prin ovidiu — 11 februarie 2013 @ 00:19 | Răspunde

    • bravooo si eu la fel,tare mie frica si eu cred ca de la vaccinurile astea care se fac copiii nostri au de suferit.daca as mai face un copil mi-ar fii frica sa- mai vaccinez copilul ,sincer:.cu copiiii nostri avem de suferit o viata deacum .

      Comentariu prin nikolas28 — 14 februarie 2013 @ 18:44 | Răspunde

      • Sotia mea este psiholog. De cca sase ani face terapie cu copii care au autism ori o forma “mai usoara” de autism. Sase copii din zece pe care ia avut la terapie au fost perfecti normali pana sa fie vaccinati. unii parinti au chiar si inregistrari video cu ei inainte sa faca acel vaccin fatal. Acum cinci zile sotia mea a nascut o fetita. Stim ca la spitalele de stat dupa ce nasti in secunda doi iti vaccineaza copilul vrand nevrand. Asa ca a trebuit sa strangem bani din timp ca sa poata naste intr-o clinica privata pentru a putea opta sa nu i se faca copilului vaccin imediat dupa ce se va naste si nici dupa. Nu-mi pare rau de banii pe care i-am dat la clinica privat atata timp cat mi-am ferit copilul de la acest flagel numit autism.
        Iar pe viitor o sa avem grija sa ne tinem copilul departe de orice tip de vaccin. Stim toti ca doctorii au fost mereu la curent cu aceste vaccinuri si stim si faptul ca au fost platiti pe ascuns ca sa promoveze acest flagel ascuns in serul asa ziselor vaccinuri. Cine are minte destula sa-si tina copii departe de aceste vaccinuri, cine nu: nu are decat sa riste si sa-si smulga parul din cap tot restul vietii daca are ghinionul sa nimereasca un lot de vaccinuri “special”.
        Ignoranta si prostia intodeauna sa platit si se va plati .

        Comentariu prin MKB — 15 august 2013 @ 23:06 | Răspunde

        • cum se zice asa pe modoveneste ! Tin cu tine! Am 8 copii cel mai mare de 12 ani si cel mai mic de 2 niciunul vaccinat si nu am de gand sa ii vaccinez niciodata!!!! in familia sotului meu 2 nepotii au ramas cu urmari din cauza vaccinurilor asa ca mam lasat pagubasa! AM ales ce cred eu ca e mai bine pt copilul meu!!!

          Comentariu prin alina — 29 ianuarie 2014 @ 11:18

        • Ce se intampla cand copilul tau e intepat in metrou de un nenorocit si face hepatita b sau ce.Ce se intampla daca bietul copil are nenorocul sa contacteze virusul polio,o sa te uiti la el cum sta intr-un scaun,mutilat,fara sa poata ridica un pahar ca sa bea apa? Ce se intampla daca fetita ta face neoplasm de col uterin pt ca nu ai vaccinta-o cu hpv?Romania e pe primul loc in Europa la cuantumul cazurilor de hpv. Ne-vaccinarea nu e o solutie,solutia e fortarea lor sa retraga vaccinul si sa vina cu unul nou. Ca un medicament sa fie aprobat el trebuie sa nu arate efecte adverse pe un esantion de x persoane,sa zicem 20.000 dintre care 2 au avut efectul advers y,prbabil ca daca esantionul ar fi fost de un milion,ar fi aparut si efectele adverse a si b care au o incidenta mai redusa decat efectul y,astfel ele raman oculte.Gandeste-te bine,e o realitate dura,sa iti vaccinezi copilul impotriva a ceva si sa il blestemi cu asa o boala,dar nici invers nu e usor.

          Comentariu prin Cezar — 9 aprilie 2014 @ 11:12

  7. simt in fiecare zi…ori de cate ori deschid televizorul si vad,noi si noi cazuri de boli,la copii si tineri.Am simtit in fiecare zi,ca toti acesti copilasi,sunt rezultatul unor experiente post decembriste.Suntem o tara,cu instabilitate politica,dar si imatura din piunct de vedere comportamental…o tara cu spirit de turma,care urla doar la o simpla pocnire de degete,cu logica,,si de cele mai multe ori, ILOGIC.Toate aceste actiuni,ne-au facut o piata de desfacere a experimentelor,, in slujba mentinerii echilibrului planetar.

    Comentariu prin Dana Maria — 11 februarie 2013 @ 19:41 | Răspunde

    • Dana Maria esti total pe langa subiect. Spargi seminte si comentezi meciul de fotbal ??? E vorba de cazuri din USA. Si da, probabil ca se mai intampla si pe la noi, etc..samd.. Dar sunt vaccinuri care s-au facut si la ei. Si peste tot in lume. Ce treaba are asta cu ce spui tu in comentariu. Fantastic.

      Comentariu prin shadow greywolf — 14 februarie 2013 @ 09:22 | Răspunde

  8. [...] Sursa : financiarul.ro  /    bucovinaprofunda.wordpress.com [...]

    Pingback prin Copii care au dezvoltat autism, în urma vaccinărilor de rutină « Blackjack's Blog — 12 februarie 2013 @ 00:03 | Răspunde

  9. atata timp cat incidenta autismului in populatia vaccinata este egala cu incidenta in populatia nevaccinata NU ESTE NICI O LEGATURA INTRE VACCIN SI AUTISM
    vaccinul poate fi un factor declansator la un copil care oricum ar fi facut autism si cu si fara vaccin
    factori declansatori pot fii si febra, si convulsiile care pot aparea in orice viroza febrila ( amigdalita, gripa, gastroenterocolita,….) nelegat de vaccin si care, poate, ar fi putut fi prevenite prin vaccinare

    Comentariu prin simona gheorghe — 12 februarie 2013 @ 18:18 | Răspunde

  10. poate ar tb. ca toti parintii care au un copil cu autism sa inceapa sa puna intrebarile care tb. in leg, cu vaccinele care au fost facute ,de unde sunt si cine se face responsabil de aprobare administrariilor! Cineva ,daca se va face ceva,VA TREBUII SA PLATEASCA!NUMAI CINE NU ARE UN ASEMENEA COPIL,NU STIE CE INSEAMNA SUFERINTA ACEEA CARE ITI USUCA INIMA!!!!!!!!!!1

    Comentariu prin CARMEN VIZIREANU — 12 februarie 2013 @ 20:02 | Răspunde

    • Eu am un baietel cu autism, si as da orice sa stiu care e cauza, totusi, ma intreb… daca vaccinul a provocat autism, cum de nu apare la toti copii vaccinati ?! nu spun ca nu e adevarat, doar ma intreb, oare de ce unii dezvolta autism dupa vaccinare altii nu ?!

      Comentariu prin belle — 8 aprilie 2013 @ 19:14 | Răspunde

  11. Lipsa vaccinurilor provoaca moarte. Cred ca inclina usor balanta.

    Comentariu prin Adi — 13 februarie 2013 @ 00:18 | Răspunde

    • “Lipsa vaccinurilor provoaca moarte.” :)
      Amice, esti caraghios.
      Si da, asta inclina usor balanta…

      Comentariu prin Mircea Puşcaşu — 17 februarie 2013 @ 00:44 | Răspunde

      • Amice, daca am ales sa ma exprim mai plastic si mai pe intelesul celor care citesc pagina asta (pentru ca iq-ul mediu pe aici nu-i prea sus) si asta te amuza, foarte bine. Dar eu macar nu promovez informatii dubioase pe baza carora, niste parinti “responsabili” aleg sa-si puna copiii in pericol nevaccinandu-i. Opinie de medic.

        Comentariu prin Adi — 17 februarie 2013 @ 04:33 | Răspunde

        • Amice, am o mica corectie: iq-ul nu este “mediu”. Este MULT sub limita, e un site scris de debili mintali – pt debili mintali. Problema este ca numarul lor este in continua crestere. Este absolut incredibil cresterea alarmanta a acestor site-uri scrise de imbecili si pe a caror parere se bazeaza tot mai multi parinti. Si mai grav este ca tot mai multe cadre medicale adopta aceasta noua moda idioata. Citind comentariile te ingrozesti ca oameni atat de dobitoci s-au reprodus …

          Comentariu prin dan — 28 ianuarie 2014 @ 13:25

  12. Mda…autismul este o umbrela destul de larga de boli su afectiuni de comportament…in S.U.A. si ADD (attention deficit disorder) si chiar si comportamentele putin antisociale (cu sau fara legatura cu o astfel de afectiune) pot fii bagate, conform legislatiei si clasificarilor din S.U.A. sub umbrela Autismului…Si chiar daca unele vaccinuri intr-adevar provoaca autism acut in 1 din 100 de pacienti, suferinzii de boli grave impotriva carora au fost create vaccinuri eficiente au o rata a mortalitatii mult mia mare fara tratament. (plus ca rubeola, in cazuri rare, poate evolua in encefalita severa, mai ales in copiii nascuti de catre adulti care sufera de boala, copii care sunt infectati inca din statiul de fat, copii care nu vor pute dezvolta anticorpi impotriva bolii, find expusi rubeolei toata viata) In urma vaccinarii impotriva unor boli severe, pacientul poate prezenta simptome atenuate ale bolii impotriva caruia au fost vaccinati, vaccinul, la urma urmei fiind o varietate artificiala mai “blanda” a bolii impotriva careia se efectueaza vaccinarea…asa ca…in cazul fetitei…toate acele simptome sunt simptome asteptate, simptome despre care mai mult ca sigur parintii au fost informati si mai mult, in urma acestor informatii li s-ar fii cerut consimtamantul pentru efectuarea vaccinului… Iar vaccinurile cu thimerosal au fost interzise in S.U.A. in 1999…

    Comentariu prin MIHAI — 13 februarie 2013 @ 14:47 | Răspunde

  13. LLasati copii sa creasca sanatosi nu mai bagati aatea vacinuri in ei . Noi am trait mai sanatosi fara vacinurile a celor ce vor sa faca bani pe copii nostri ..

    Comentariu prin Pnaraschiva Moldova — 13 februarie 2013 @ 16:58 | Răspunde

    • doamna, bine ati venit in anul 2013. Va anunt asa, ca fapt divers ca poliomelita a fost eradicata in tarile civilizate. Prin vaccinare. Ce-ar fi ca fiecare sa-si dea cu parerea doar pe teme pe care se pricepe?

      Comentariu prin Adi — 16 februarie 2013 @ 21:58 | Răspunde

      • Ce nu stiati despre vaccinuri. Poliomielita

        - forme clinice de poliomielită: 1. asimptomatică, fara simptome (90-95%), 2. poliomielita abortivă, boală minoră fără simptome neurologice (4-8%) si 3. poliomielita paralitică propriuzisa (0.1-2%)

        - in Romania poliomielita este eradicata complet din 1996, ultimile cazuri, doar 8 la numar s-au inregistrat in 1995 si toate au fost cu tulpina vaccinala, ca urmare a vaccinului oral (VPO)

        - desi boala eradicata, fara niciun caz din ’96 pana in 2009 s-a vaccinat cu VPO, vaccin viu atenuat cu rata mare de infectare postvaccinala cu poliomielita, din 2009 s-a trecut pe vaccinul injectabil (VPI) si el cu foarte multe probleme si efecte adverse severe

        - azi desi boala este eradicata de 16 ani, fiecare copil nascut la noi este presat sa se vaccineze antipolio de nu mai putin de 5 ori, dintre care 4 vaccinari pana la un an (la 2, 4, 6, 12 luni si la 9 ani)

        - o statistica din 2001 din SUA arata ca incidenţa poliomielitei postvaccinale este de 10 mai mare decât cea a poliomielitei cu virus sălbatic

        - se credea ca vaccinul anti-poliomielita Salk a determinat oprirea epidemiei de poliomielita care a afectat copiii americani in anii 1940 si 1950. Daca este asa, de ce epidemia de poliomielita s-a oprit, de asemenea, si in Europa, unde vaccinul anti-polio nu a fost folosit extensiv ?

        O intrebare si mai relevanta: de ce vaccinul cu virus Sabin este inca administrat copiilor cand dr. Jonas Salk arata ca vaccinul cu tulpina Sabin este cel care cauzeaza in prezent cele mai multe cazuri de poliomielita la copii ? Continuarea vaccinarii fortate a copiilor cu acest vaccin este o practica medicala irationala care confirma parerea mea ca medicii repeta cu consecventa greselile.

        Situatia este similara cu incapatanarea lumii medicale de a renunta la vaccinarea anti-variolica la 3 decenii (!) dupa disparitia bolii, cand vaccinul ramasese singura sursa de contaminare si deces prin variola.

        Incredibil acest fapt ! Timp de 30 ani, copiii au murit din cauza vaccinului anti-variola, desi nu mai erau amenintati de boala naturala.

        Comentariu prin Mircea Puşcaşu — 16 februarie 2013 @ 23:51 | Răspunde

      • Pentru mai multe informatii despre poliomielita si vaccinarea VPI\VPO va provoc sa cititi articolele de mai jos:
        Poliomielita în grafice. Informaţii ocultate
        Nu vaccinării – POLIOMIELITA – Dr. Robert S. Mendelsohn, M.D.
        ATENŢIE LA VACCINAREA ANTIPOLIO !

        Comentariu prin Mircea Puşcaşu — 16 februarie 2013 @ 23:57 | Răspunde

      • Nu a fost eradicata prin vaccinare ci prin igiena mai riguroasa odata cu civilizatia- dus,apa potabila. Momentan nu mai exista acest virus decat in vaccinuri.

        Comentariu prin diana — 27 ianuarie 2014 @ 03:47 | Răspunde

  14. bravo, Silvana. felicitari pentru postare…as vrea sa ajunga si la medicul si asistenta care aproape au vrut s ama oblige sa-mi vaccinez copilul…raspunsul meu e categoric: NU. Poate se trezeste si lumea medicala…ca medic, refuz aceasta crima de a vaccina…

    Comentariu prin valy ilies — 13 februarie 2013 @ 21:36 | Răspunde

  15. Dumnezeule!!! M-am ingrozit citind….

    Comentariu prin Florina S — 14 februarie 2013 @ 05:47 | Răspunde

  16. Ma bucur f.mult k in sfarsit au început sa-si dea seama!eu si care vaccin i-a provocat aceasta suferinta copilasului meu!!!

    Comentariu prin Liliana mihai — 14 februarie 2013 @ 11:32 | Răspunde

  17. Ma bucur f.mult k in sfarsit au început sa-si dea seama!eu stiu si care vaccin i-a provocat aceasta suferinta copilasului meu!!!

    Comentariu prin Liliana mihai — 14 februarie 2013 @ 11:33 | Răspunde

  18. Eu stiu ca starea de sanatate a copilului trebuie sa fie perfecta in momentul vaccinarii…daca nu,se amana pana la momentul potrivit…dar stiu si ca sunt efecte negative ca si la antigripal….cati din noi nu s—a imbolnavit dupa acest vaccin…medicina a avansat mult si ne credem mai presus de natura…boala…Dumnezeu…si El ne arata ca nu e asa…asta e explicatia!!!

    Comentariu prin pricope ginela — 14 februarie 2013 @ 17:23 | Răspunde

  19. Din 2 cazuri unul este de encefalopatie care este diferita de autism. La cate milioane de copiii sunt vaccinati ar trebui sa fie macar cateva sute de mii de cazuri de autism, nu doar 1 caz.
    http://www.sfatulmedicului.ro/Autismul/autismul_14
    http://www.sfatulmedicului.ro/dictionar-medical/encefalopatie_3278

    Comentariu prin Teo — 14 februarie 2013 @ 20:31 | Răspunde

    • Incidenta autismului era de 1 la 100.000 la inceputul anilor 80. Dupa introducerea vaccinarilor combinate si triplarea (sau mai mult) numarului dozelor vaccinale explozia cazurilor de autism a fost socanta, incidenta autismului fiind in 2009 de 1 la 94 de copii. O crestere de 1000 de ori a incidentei in 20 si ceva de ani, ca urmare a hipervaccinarii!

      Exista si alte corelaţii statistice între mercurul din vaccinuri şi incidenţa autismului : *primul caz de autism este descris în 1932, mercurul s-a introdus în vaccinuri în 1931; *după introducerea pe scară largă în anii 70 incidenţă autismului a crescut de la un caz la sută de mii de oameni, la un caz la 150 de oameni în 2005; *comunităţile ce au refuzat vaccinarea nu au nici un caz de îmbolnăvire de autism(în 20.000 de Amish nevaccinaţi, nu există autism.

      Comentariu prin Mircea Puşcaşu — 16 februarie 2013 @ 19:38 | Răspunde

      • despre ce vaccin este vorba mai exact?eu am un copil cu autism,are 15 ani mai am un copil de 3 ani care e sanatos si sunt ingrozita acum dupa ce am citit mai sus,a fost vaccinat,pana la 9 ani va mai trebui vaccinat dar acum sunt speriata si cred ca voi refuza orice vaccin de acum incolo

        Comentariu prin mariaulu — 4 aprilie 2013 @ 08:38 | Răspunde

    • Daca vreti date concrete va provoc sa urmariti :

      Mercury, Autism and the Global Vaccine Agendadr. David Ayoub, M.D

      O conferinţa şocantă cu dovezi statistice şi medicale despre:

      - existenţa unor cantităţi enorme de sare de mercur (timerosal) în vaccinuri, cantitate declarată de producătorii înşişi , exprimată în unităţi de măsură improprii pentru a părea cantitate neglijabilă (0,01% zic ei, când ar trebui să exprime mercurul în “parts per billion” (ppb), unitate în care concentraţia maximă admisă este de 2 ppb în apa potabilă, iar într-o doză de vaccin este în cantitate de 100.000 ppb (echivalentul lui 0,01%)). Cand un deseu are mai mult de 200 ppb mercur este considerat deseu toxic si necesita conditii speciale de evacuare, stocare si transport, iar daca un vaccin are 100.000 ppb timerosal (aprox. 50.000 ppb mercur) vi se pare normal sa-l injectam in copiii nostri?

      - efectele clinice ale intoxicaţiilor cronice cu mercur, efectul cumulativ al administrării mercurului prin vaccinuri

      - corelaţii statistice între mercurul din vaccinuri şi incidenţa autismului

      - dovezi medicale (biochimice şi clinice) ce arată că autismul este o formă de reacţie la mercur ce apare la foarte mulţi copii expuşi la mercurul vaccinal.

      - tratamentul cu chelatori de mercur (EDTA, Zeolit) arată scăderea mercurului intra tisular, creşterea excreţiei de mercur, îmbunătăţiri spectaculoase ale condiţiei neuro-psihice ale pacientului (un caz menţionat , după tratamentul de 6 luni cu chelatori de mercur, copilul a început să vorbească)

      - cine implementează la scară mondială vaccinuri, ce interese au?

      - legătura între campania mondială de vaccinare şi mişcarea mondială de control al populaţie, prin sterilizări făţise şi ascunse, debilizari fizice şi psihice, controlul naşterilor, promovarea distribuirii gratuite a anticoncptionalelor, vaccinurile anti-sarcină, promovarea ideilor malthusiene în mass-media, educaţie, instituţii publice.

      - multe alte date, statistici, informaţii oficiale, studii clinice, biochimice.

      O conferinţa impresionantă, merită urmărită, pentru multitudinea datelor puse la un loc şi pentru imaginea de ansamblu creionată astfel. Un rezumat la îndemână oricui.

      Comentariu prin Mircea Puşcaşu — 16 februarie 2013 @ 19:40 | Răspunde

      • Va multumesc ca ati prezenatat niste date, trebuie sa aducem argumente pentru parerile noaste. Voi urmari filmul. Dar am o intrebare daca mercurul s-a introdus in 1931, de ce pana in 1980 nu s-a vazut o crestere a autismului? Si daca amish nu au autism poate asta se datoreaza altor factori ca: un stil de viata natural fara poluanti, aditivi alimentari, a faptului ca au copiii cand sunt tineri.
        Fiecare e liber sa faca vaccin sau nu. In cazul unei epidemii vom vedea cine are dreptate.

        Comentariu prin Teo — 16 februarie 2013 @ 21:45 | Răspunde

  20. si eu ce ar trebui sa fac acum dupa ce copilul meu a fost vaccinat la scoala cu MMR-ul asta sau cu ROR(la noi) si nici macar nu am fost anuntata dinainte…pur si simplu au fost vaccinati copiii fara sa fi anuntat pe parinti dinainte pentru a-si da acordul- eu nevrand sa i-l fac copilului stiind dinainte de aceste efecte adverse – sa ma duc sa-i strang de gat? ma rog la Dumnezeu sa fie sanatos…oricum alt vaccin nu-i mai fac, si l-am mutat de la scoala aia…oricum daca copilului meu i s-ar fi intamplat ceva….cred ca o impuscam pe doctorita aia…

    Comentariu prin simona — 14 februarie 2013 @ 21:38 | Răspunde

    • Lenea e cucoana mare. Daca nu moare capra mea atunci a vecinilor nu are decat sa crape. Cam asa ar suna. Exista avocati care te-ar fi putut ajuta sa intentezi proces acelei nenorocite care ti-a pus in pericol sanatatea copilului atunci cand ti la vaccinat pe blat la scoala. Dar de, asa e romanul. “Las ca trece, sau a trecut”. peste luni sau ani, nu vei mai putea dovedi nimic .

      Comentariu prin MKB — 15 august 2013 @ 23:26 | Răspunde

  21. desi se stie ca vaccinurile provoaca autism totusi se continua vaccinarile .

    Comentariu prin fodor livia — 15 februarie 2013 @ 16:10 | Răspunde

  22. La inceputul anilor ’80 un numar important de copii au decedat si/sau au dezvoltat probleme serioase in urma administrarii anumitor vaccinuri considerate de rutina. Nimeni nu spune nimic despre ei. Nimeni nu considera ca acesti copii merita a fi mentionati.

    Comentariu prin eu — 15 februarie 2013 @ 21:34 | Răspunde

  23. nu consider ca acest articol imi argumenteaza concret stiintific faptul ca vaccinuri => autism. nu imi explica cum se poate ajunge la autism din cauza lor, ce se intampla, ci imi spune ca acesti copii au dezvoltat o tulburare care coincide cu o perioada din viata lor cand le=au fost administrate vaccinurile. deci, se mai pot lua in considerare alte multe cauze. + ca sunt multi copii cu autism care sunt sanatosi fizic. foarte multi specialisti au decalarat de multe ori ca vaccinurile ROR, nu duc la autism.

    Comentariu prin Oana — 16 februarie 2013 @ 15:19 | Răspunde

    • Va rog sa cititi si articolele din linkurile de la sfarsitul articolului. Veti afla mai multe despre legatura dintre autism si vaccinuri.

      Comentariu prin Mircea Puşcaşu — 17 februarie 2013 @ 00:16 | Răspunde

  24. Din pacate, numai parintii care au avut socul vietii lor si care au vazut transformarea regresiva a copilului lor dupa administrarea vaccinului asa zis de rutina, pot intelege si lua masuri impotriva acestor “inumani” care ne indoapa cu toate porcariile lor inventate pentru imbogatirea lor rapida…Am jurat sa nu-mi mai injectez copilul dupa ce am constatat cu stupoare la vaccinarea de la 1 an ca ingerasul meu nu mai zambea nu mai gangurea si nici macar nu ne mai observa cand intram in camera eram absenti pentru el… il strigam de 10-15 ori pana sa-si indrepte privirea albastra catre noi doar o fractiune de secunda… apoi au urmat luni de terapie si multa disperare. Am avut norocul sa intalnesc oamenii potriviti care au facut adevarate minuni (Dna Dr. Neurolog Mandroiu Elena si D-na Terapeut Uritu Corina de la Policlinica Pescarus). Spre norocul puiului meu l-am dus imediat la doctor si era clar ca dezvoltase un blocaj cerebral asemanator cu autismul cu multa munca si dragoste am ajuns acum la nivelul unui copil tipic pentru varsta lui 2 ani si 5 luni ” multumesc lui Dumnezeu” si acestor 2 femei care pentru noi au fost niste ingeri. Mentionez si faptul ca la momentul vaccinarii, copilul meu era perfect sanatos si fizic si psihic deci vaccinurile pot avea efecte devastatoare.

    Comentariu prin Lilea Simona-Izabela — 20 februarie 2013 @ 16:12 | Răspunde

  25. [...] Preiau articolul: Au inceput să recunoască: VACCINURILE PROVOACĂ AUTISM. Primele despăgubiri [...]

    Pingback prin Sinaxa - Creștin Ortodox — 28 februarie 2013 @ 18:12 | Răspunde

  26. interesant… si copilulul meu este diagnosticat cu autism

    Comentariu prin alix — 1 martie 2013 @ 10:49 | Răspunde

  27. si aceiasi dilema am avut o si eu daca este cumva de la vaccin dar din pacate se pare ca s a adeverit!!!

    Comentariu prin alix — 1 martie 2013 @ 10:51 | Răspunde

  28. Dar nu va ganditi ce anume este posibil sa se fi intamplat in societatea occidentala dupa “80 care sa poata avea legatura cu inmultirea cazurilor de “autism” ( caci bin zicea cineva intr-un comentariu: in USA autismul inseamna de fapt si multe alte tulburari de comportament)?! Televiziunea a capatat o putere fantastica asupra maselor de oameni , canalele TV pentru copii s-au inmultit fantastic si oamenii au inceput sa isi lase copiii la TV de la varste incredibil de mici. Cunoasteti efectul televizorului asupra mintii unui copil mic?! E devastator! E simplu si mai usor, ca parinte, sa crezi ca de la vaccin copilul tau are probleme grave de comportament, decat sa admiti ca tu l-ai lasat la TV de cand era bebelus. Cunosc parinti care si-au lasat copilul de cand s-a nascut in fata TV-ului, copil care acum este evident retardat si cu probleme grave de comportament antisocial. S-au facut oare statistici pentru a afla cati dintre copiii cu autism in State au fost expusi la TV de mici?!

    Comentariu prin marianico — 7 aprilie 2013 @ 07:31 | Răspunde

    • Eu sunt de parere ca nu vaccinurile provoaca autismul. Asta ar insemna ca toti copii din Romania sa fie autisti.
      E posibil ca mamele sa fi consumat in timpul sarcinii medicamente nerecomandate sau in timpul alaptarii sau acest ,,virus” al autismului sa fi existat la una din rude si sa se fi transmis.
      Multe persoane trateaza copilul din auzite cu tot felul de medicamente sau ceaiuri care, probabil nu sunt recomandate, alte persoane isi duc copilul la vacinare bolnav. Combinatia aceasta boala-vaccin poate cauza efecte adverse. Poate ma insel. Va rog sa ma corectati daca este cazul. Dar insist sa recititi prima si a doua fraza!

      Comentariu prin Anca — 8 aprilie 2013 @ 08:44 | Răspunde

      • Anca,
        Gresesti, evident. Autismul este o boala post vaccinala, cu etiopatogenie autoimuna si toxica. Nu toti copiii fac autism sau encefalita subacuta dupa primul vaccin. Unii fac dupa 5, 7 sau 12 vaccinuri, altii abia dupa 20 de vaccinuri, adica pe la un an si jumatate. Este demonstrat ca cei cu anomalii ale ADN mitocondrial fac in procent de 100% autism dupa vaccinare.
        De la ceaiuri nu se face autism.
        dr.Mircea Puscasu

        Comentariu prin Mircea Puşcaşu — 8 aprilie 2013 @ 16:11 | Răspunde

        • Copilul meu a facut pana acum 4 vaccinuri: BCG, infanrix IPV Hib, rotarix, synflorix (la 2 luni, 4 luni, 6 luni si urmeaza la 12 luni). Imi este tare frica. Si, da, cu ceaiurile, e total ilogic.

          Comentariu prin Anca — 10 aprilie 2013 @ 12:48

      • sunt copii care se nasc cu o sensibilitate la nenorocitul ala de mercur. mercurul din acest vaccin da aceste reactii. sunt tarii care au retras acest vaccin de pe piata fara sa dea vreo explicatie. oare de ce?

        Comentariu prin giorgia — 16 aprilie 2013 @ 09:26 | Răspunde

      • Sistemul imunitar nu functioneaza dupa logica toti copiii vaccinati ar fi facut autism daca ar fi fost pericol. Un vaccin e un virus introdus in corp pt imunizare- organismul se poate descurca si reface dupa, sau nu. Problema e ca s-a exagerat foarte mult: noua ( ca generatie) )nu ni s-au facut 18vaccinuri la nastete, am facut toate bolile copilariei si foarte bine ca le-am facut si deci nici nu avem probleme. E logic ca pt copiii nostri sa alegem ce stim din experienta ca merge si bine, nu sa riscam si sa experimentam pe ei.

        Comentariu prin diana — 27 ianuarie 2014 @ 03:56 | Răspunde

    • Esti un retard, care chiar ar merita sa treaca prin asa ceva… auzi, televizor… Doamne, te crucesti ce poate vorbi un om care habar nu are despre ce vorbeste… De-astia ca tine care habar nu au prin ce trecem noi parintii… Auzi mai “marianico”, cand o sa spargi un balon langa urechea copilului tau si nici macar nu va clipi, atunci sa comentezi… Auzi, televizor… Tu crezi ca un copil care se uita la televizor pana la 1an-1an si 2luni, este perfect sanatos pana atunci, zambeste, raspunde la nume, te priveste in ochi, incearca sa comunice cu tine si a doua zi dupa ce face nenorocitul asta de vaccin, incepe sa priveasca in gol, sa nu mai zambeasca, sa nu mai raspunda la niciun stimul, sa inceapa sa faca stereotipuri, sa aiba autostimulari, etc pentru ca s-a uitat la televizor cu o seara inainte??? Nu mai comenta aiurea, unde habar nu ai, stai mai bine si citeste, ia aminte si fii precaut in legatura cu aceste vaccinari! Noi nu mai putem da timpul inapoi si ne-am fi dorit sa putem citi aceste comentarii inainte sa facem greseala asta de vaccin…obligatoriu! Nu ma poate convinge nimeni ca este doar o coincidenta ca a doua zi dupa rahatul asta de vaccin copilul meu nu a mai contat in niciun fel din punct de vedere al socializarii… Doamne, ce greu este… Si doare mai tare cand mai citesti si porcarii din astea de comment-uri ale unor oameni care nu au nicio idee despre acest fenomen dar le place sa se dea interesanti… Sa iti fie rusine si roaga-te la Dumnezeu sa nu pateasca asa ceva copilul tau! Mi-ar fi mila de el, nu de tine…

      Comentariu prin Mihai — 8 aprilie 2013 @ 15:16 | Răspunde

  29. Dragi parinti, tulburarile ORGANICE cum ar fi convulsiile sau encefalopatia nu au legatura cu boala AUTISM INFANTIL cei care sunteti in aceasta situatie nefericita stiti desigur ca toate analizele neurologice ale micutilor au iesit perfect. Din pacate conform DSM IV si V care sunt folosite si la noi, nu numai in SUA, un medic, la ora actuala nu poate diagnostica tulburarea de dezvoltare, fie ea cu radacini ORGANICE/BIOLOGICE sau nu decat cu TSA, asta ca sa intelegeti de ce a crescut numarul de copii diagnosticati cu TSA, practic daca azi intra in cabinet un copil care are halucinatii, un caz care pt adult este clar o psihoza, fiind copil, singurul diagnostic care se poate da este cel de TSA, din nou atentie, cand Kramer a scris lucrarea lui despre autism, nu a vb despre acesti copii ci despre cazurile care astazi s-ar putea numi “grave” si care nu aveau legatura cu ORGANICUL. Dragi domni, informati-va ca lumea va rog inainte sa aruncati niste informatii in eter. Nu exista convulsii si autism sau encefalopatie si autism exista boala autism infantil care nu se confunda cu convulsii respectiv encefalopatie insotite de tulburari organice de personalitate autist like. Aceste despagubiri au fost acordate pt bolile organice care se presupune ca au avut ca si cauza vaccinurile, boli organice care pot da simptome autist like, ceea ce nu e tot una cu autismul infantil in care toate analizele neurologice si toate analizele de sange sunt perfecte. Dragi parinti, inainte sa dati curs invitatiei de a gasi “vinovatul perfect” si a va supune copiii unor tratamente de dezintoxicare traumatizante (despre asta nu scrieti nimic…. foarte interesant) ganditi-va va rog cati dintre copiii dvs au LEZIUNI CEREBRALE.

    Comentariu prin Ralu — 9 aprilie 2013 @ 06:01 | Răspunde

  30. eu am o fetita nascuta in 2003 si a fost diagnosticata cu autism. nu avem in neam pe nimeni cu probleme ,am facut tot felul de analize genetice . poate sa-mi garanteze cineva ca nu a fost de vina acel vaccin blestemat! acum am si un baietel de 1 an si 8 luni,nu i-am facut nici un vaccin. ma poate obliga cineva??

    Comentariu prin giorgia — 16 aprilie 2013 @ 09:22 | Răspunde

    • Nu, nu te poate obliga nimeni. Bravo romani, haideti sa ne desteptam si sa invatam sa spunem NU ori de cate ori este cazul.

      Comentariu prin MKB — 15 august 2013 @ 23:30 | Răspunde

  31. Incerc sa-mi conving fiica sa nu-si vaccineze copilul insa nu reusesc si nu gasesc date clare prin care sa-i demonstrez ca vaccinurile sunt periculoase. Nici ea nu doreste sa faca anumite vaccinuri, insa ii este teama sa le refuze pe toate. Va rog din suflet ajutati-ma. Intamplarea face ca eu sa nu fiu vaccinata deloc si nu am fost bolnava niciodata in viata mea. Nici cu asta nu pot sa-mi conving fiica. Nepotelul are 2 luni.

    Si mai am o intrebare. Credeti ca vaccinurile au acceasi componenta si in tara si in afara tarii sau depinde de firmele care il produc?

    Multumesc

    Comentariu prin o mama — 17 aprilie 2013 @ 08:44 | Răspunde

  32. [...] Au inceput s? recunoasc?: VACCINURILE PROVOAC? AUTISM. Primele desp?gubiri [...]

    Pingback prin Raport Social Media in Romania pentru februarie 2013 | The impact of digital media in RomaniaThe impact of digital media in Romania — 5 mai 2013 @ 18:20 | Răspunde

  33. sunt parinti care nu accepta faptul ca au un copil cu probleme de autism, se limiteaza a duce copilul la logoped sau schimba logopedul pentru ca copilul nu are progrese. copilul se dezvolta normal pina la 8=9 luni si inexplicabil copilul a incetat sa mai gingureasca si sa raspunda la chemari, parintii au inceput cu sedintele de logopedie de la 3ani (copilul nu reuseste sa compuna cuvinte), acum dupa 5luni de sedinte copilul nu are nici un progres incontinuare nu pronunta consoanele si nu interactioneaza suficient cu pers. dinjur si se teme de orice. unde ar trebuii sa-l duca parintii

    Comentariu prin ioana — 25 mai 2013 @ 16:22 | Răspunde

    • Terapia ABA duce la imbunatatiri evidente ale relationarii copilului autist cu mediul inconjurator. In Bucuresti exista un centru foarte bun numit New Odyssey – Centrul de excelență în Analiza Comportamentală Aplicată (ABA), cu sediul în strada Dr. Burghelea nr. 16, București. Detalii si date de contact aici: http://bucovinaprofunda.wordpress.com/2012/02/24/tratamente-paliative-in-autism-terapia-aba-centrul-de-terapie-new-odyssey-bucuresti/
      ABA ajuta foarte mult, dar nu promite vindecari miraculoase, ci multa munca, ABA este o terapie ce va imbunatati mult starea copilului, dar nu face minuni. Minuni face numai Dumnezeu. Deci ABA si rugaciune, ca Dumnezeu este Mare si Bun.

      Rabdare si dragoste si iarasi rabdare sa va dea Dumnezeu!

      Comentariu prin Mircea Puşcaşu — 26 mai 2013 @ 22:09 | Răspunde

  34. desi se stie ca vaccinurile provoaca autism totusi se continua vaccinarile …rabdare cere toata lumea,doar paritii de copiii autisti stiu cata suferinta si cat chin trag o.dilema asta am avut o si eu daca este cumva de la vaccin….numai D- zeu stie….:(((((

    Comentariu prin Ela Mihaela Carare — 9 iunie 2013 @ 17:39 | Răspunde

    • Normal ca se continua vaccinarile. la urma urmei cum sa refuzi mana care te hraneste si sa ii dai cu flit. Nu, iti iei frumos spaguta, Ei isi testeaza otravurile pe propria populatie iar tu ca ministru sau presedinte sau ce dracu esti te faci ca ploua si ca nu vezi ceea ce se intampla in tara ta.

      Comentariu prin MKB — 15 august 2013 @ 23:34 | Răspunde

  35. […] Au inceput să recunoască: VACCINURILE PROVOACĂ AUTISM. Primele despăgubiri […]

    Pingback prin Au inceput sa recunoasca: Vaccinurile provoaca autism, Sindromul morţii subite a sugarului, epilepsie, boli autoimune incurabile, encefalopatii etc. | Bucovina Profundă — 11 august 2013 @ 01:09 | Răspunde

  36. o singura intrebare si zic eu logica?Atunci de ce mai exista vaccinurile daca sunt atat de daunatoare?

    Comentariu prin claudia — 23 august 2013 @ 22:23 | Răspunde

    • Pentru ca se vand bine si pe bani grei. La recomandarea guvernantilor mituiti de companiile farmaceutice fiecare copil nascut in Romania primeste pana la 3 ani un nr de 26 de vaccinuri, platite din banii conntribuabililor si denumite inselator “gratuite” si “obligatorii” desi costa intre 100 si 300 de RON fiecare, sunt optionale necesitand pentru administrarea lor consimtamantul informat al parintilor copilului. In rest, numai bine.

      Comentariu prin Mircea Puşcaşu — 24 august 2013 @ 23:22 | Răspunde

    • Un vaccin te “face bine” pe de-o parte iar pe de alta parte iti provoaca alte probleme ca sa te oblige sa cumperi alte vaccinuri/tratamente. Si uite asa o cheltuiala atrage dupa sine si alte cheltuieli. Tare batuti in cap mai sunt unii Doamne.

      Comentariu prin MKB — 31 august 2013 @ 01:19 | Răspunde

  37. Nu vaccinul a produs problema, ci thiomersalul, care e un ‘conservant’ folosit in SUA si Europa pana acum 14 ani. In 1999 s-au facut demersuri sa scoata aceasta substanta cu continut de mercur din compozitia vaccinurilor.

    Comentariu prin angi — 12 noiembrie 2013 @ 16:37 | Răspunde

  38. Simona Gheorghe spune tu un caz in care un copil nevaccinat a dezvoltat autism.

    Comentariu prin Alexandra G. — 25 noiembrie 2013 @ 12:44 | Răspunde

  39. Cred cu tarie ca vaccinurile pot afecta grav sanatatea copiilor, de aceea nici eu nu mi-am vaccinat copilul.

    Comentariu prin Alexandra G. — 25 noiembrie 2013 @ 12:47 | Răspunde

  40. Mizeriile dracu! Peste 4 ani de terapie. Mare noroc am avut! Copilul meu acum este acum recuperat! De cheltuieli nici nu vreau sa imi aduc aminte!

    Comentariu prin MIhai — 23 ianuarie 2014 @ 00:53 | Răspunde

    • Crezi ca poti dezvolta putin referitor la ce fel de terapieb te referi? Stiu ca e putin ambigua situatia ” l-am facut bine cu ….” pt ca sunt sigura ca ai incercat 1000 de chestii. Poate unii parinti nu au o directie clara, iar cazul copilului tau e success story.
      Multumesc

      Comentariu prin Camy — 1 februarie 2014 @ 13:43 | Răspunde

    • Recuperat? Pentru un copil autist e nevoie de terapie continua. Poate nu a avut autism. Probabil a fost o alta forma ce seamana cu autismul.

      Comentariu prin Ancuta — 2 februarie 2014 @ 10:50 | Răspunde

  41. poate ca nu vaccinurile cu substante active provoaca dereglari (ex: imunitare), ci excipientii cu valoare de conservant pe baza de aluminiu (la care industria farmaceutica nu prea vrea sa renunte- fiind ieftin)
    Ref. “Empirical Data Confirm Autism Symptoms Related to Aluminum and Acetaminophen Exposure” (Revista Entropy, 2012, 14)
    http://ddata.over-blog.com/xxxyyy/3/27/09/71/2012-2013/MIT–aluminium–autisme.pdf

    Comentariu prin Alina — 26 ianuarie 2014 @ 14:23 | Răspunde

  42. Este foarte usor sa scrii un articol contra ceva fara dovezi stiintifice sau fara testimoniale din partea unor oameni recunoscuti de comunitatea stiintifica! Nu vad nicaieri in articolul construit de dumneavoastra o sursa catre un studiu facaut de o institutie pertinenta si chiar de nici o institutie. Imi pare rau insa acesta nu este jurnalism ci doar o scriere proasta. Un fel de articol despre nimic. In acelasi timp, imi pare rau, din ce in ce mai rau sa vad cum din ce in ce mai multa lume da crezare unor articole mediocre. Asta arata in continuare unde ne situam ca si popor si ca dezvoltare culturala. De ce sa risc eu ca al meu copil sa se imbolnaveasca de nu stiu ce virus, la scoala, de la un alt copil al carui parinte a decis sa nu isi vaccineze copilul pornind de la astfel de articole nefondate. Nu este mai bine in sistemele educationale din occident in care nu intri la scoala fara sa ai anumite vaccinuri facute? Nu va dati seama ca puneti in pericol atat sanatatea copiilor vostri dar si a acelor copii care intra in contact cu ai vostri? Puneti mana si informati-va din surse pertinente si nu din astfel de bloguri dubioase care nu au nici in clin nici in maneca cu ceea ce inseamna stiinta si cercetare! Calitatea articolelor de aici este mai mult decat indoielnica si lipsita de orice urma de surse pertinente! Rusine sa va fie!

    Comentariu prin Alina — 31 ianuarie 2014 @ 12:56 | Răspunde

    • Daca copilul dumneavoastra este vaccinat (deci purtator de virus) si teoretic este protejat de unde teama de epidemie din partea copilului meu care nu e vaccinat , daca sunteti vaccinat ar trebui sa stati linistit caci din acest motiv ati facut vaccin, poate mie sa-mi fie teama sa trimit copilul nevaccinat intr-o comunitate purtatoare de virusi

      Comentariu prin aikon — 1 februarie 2014 @ 15:12 | Răspunde

    • Exact. Suntem satui de “guvizi” care fac reclama mascata la asemenea “otravuri” numite “vaccinuri”. Dar deh uni o fac ca sunt platiti, altii doar de idio.. iar altii ca asa ia lasat mama natura. Doar simplu fapty ca astfel de vaccinuri contin mercur, MERCUR, da?, ar trebui sa ne dea de gandit ca ceva nu este ok. Asa ca nr.43, carate si fati tie si copilului sau copiilor tai cate vaccinuri vrei, cu toate ca copilul, copii tai nu au nici o vina ca risca sa ii condamni pe viata. Nu trebuie decat sa nimeresti lotul respectiv in care se afla acea doza care provoaca/declanseaza autismul si ai luat potul cel mare. Autismul nu a aparut peste noapte cum nici HIV-ul nu a aparut de la mama natura. Deci, aici este 100% mana omului. Doar ca cei care au produs acest flagel de astfel de oameni au nevoie: prosti si creduli.

      Comentariu prin MKB — 1 februarie 2014 @ 22:31 | Răspunde

  43. […] Au inceput să recunoască: VACCINURILE PROVOACĂ AUTISM. Primele despăgubiri | Bucovina Profundă […]

    Pingback prin Strumfi si Strumfite de Iulie 2013 - Pagina 2104 — 6 februarie 2014 @ 15:08 | Răspunde

  44. […] Uite ce s-a postat la noi in casuta azi despre ROR : Au inceput să recunoască: VACCINURILE PROVOACĂ AUTISM. Primele despăgubiri | Bucovina Profundă […]

    Pingback prin Iepurasi de Aprilie 2013 - Pagina 298 — 6 februarie 2014 @ 15:50 | Răspunde

  45. Dr. Ofelia Lugojan Ghenciu despre vaccinuri, antibiotice

    Comentariu prin carmen — 18 februarie 2014 @ 11:32 | Răspunde


Feed RSS pentru acest post. Urmăreşte URI

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

The Rubric Theme Bloguieşte pe WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,454 other followers

%d bloggers like this: