Bucovina Profundă

31 Martie 2013

Rugăciunea lui Nichita Stănescu

Filed under: Nichita Stanescu,poezie,România Profundă,rugaciune — Mircea Puşcaşu @ 23:35

Nichita Stănescu

Rugăciunea

Iartă-mă şi ajută-mă
şi spală-mi ochiul
şi întoarce-mă cu faţa
spre invizibilul răsărit din lucruri.

Iartă-mă şi ajută-mă
şi spală-mi inima
şi toarnă-mi aburul sufletului,
printre degetele tale.

Iartă-mă şi ajută-mă
şi ridică de pe mine
trupul cel nou care-mi apasă
şi-mi striveşte trupul cel vechi.

Iartă-mă şi ajută-mă
şi ridică de pe mine
îngerul negru
care mi-a îndurerat caracterul.

 

 

Cititi si :

1 comentariu »


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

