Bucovina Profundă

16 Decembrie 2014

Revoluţia sexuală globală – Gabriele Kuby: „Vor să ajungă la copiii voştri! Îi vor sexualiza, iar sexualizarea copiilor va prăbuşi civilizaţia.”

Revoluţia sexuală globală

Gabriele Kuby: „Vor să ajungă la copiii voştri! Îi vor sexualiza, iar sexualizarea copiilor va prăbuşi civilizaţia.”

Anul acesta, în noiembrie, sociologul german Gabriele Kuby a venit în România pentru a-şi promova carte proaspăt lansată, Revoluţia sexuală globală: Distrugerea libertăţi în numele libertăţii, printr-o serie de conferinţe susţinute la Iaşi, Bacău, Constanţa şi Bucureşti. Prezentam aici un interviu cu autoarea cartii:

Cartea dumneavoastră despre revoluţia sexuală a fost caracterizată în Germania de către unii cititori drept „un şoc”. Ce anume este atât de şocant în ea?

Pentru majoritatea oamenilor este un şoc, deoarece prezintă întregul tablou al revoluţiei sexuale globale care are loc la ora actuală. Majoritatea oamenilor văd că nu mai avem valori stabile, că nu mai avem familii stabile, că homosexualitatea este prezentă pretutindeni, dar nu văd ce se ascunde în spatele acestor lucruri. În cartea mea sper că am reuşit să ofer o imagine completă a revoluţiei sexuale globale. Aceasta se ascunde în spatele conceptului de gen, despre care majoritatea oamenilor nu ştiu ce este. În conceptul de gen se ascunde sămânţa de-reglementării tuturor standardelor sexuale. Aceasta se întâmplă în toate ţările occidentale şi se extinde în toată lumea.

Unii ar putea să vă râdă în nas, reproşându-vă că vă place teoria conspiraţiei.

Am 18 pagini de surse care argumentează ceea ce spun. Sunt conştientă că scriu împotriva curentului. Mă aflu acum aici, într-o ţară care până în 1989 a fost sub dictatură comunistă, deci voi ştiţi mai multe decât mine despre rezistenţă, despre propaganda oficială, despre a impune lucruri societăţii.

Puteţi face o comparaţie între felul în care comunismul a afectat familia şi felul în care o afectează feminismul anti-familie şi ideologia de gen? Vorbiţi-ne puţin, vă rugăm, despre noul totalitarism, care promite, cum au făcut toate regimurile totalitare, fericirea şi libertatea.

Aceste ideologii au multe în comun, cu toate că aceasta nu este vizibil imediat. Ambele sunt împotriva familiei, ambele fac foarte dificilă – dacă nu imposibilă – sarcina părinţilor de a-şi educa propriii copii, de a-i ţine într-o zonă în care oamenii se dezvoltă puternici, având o identitatea puternică prin intermediul familiei. Dictaturile totalitare luptă împotriva acestui lucru. Ideologia de gen, sau genderismul, face exact aceasta, doar că într-un fel mult mai subversiv. Nu este vorba de o presiune pe care să o detectăm imediat, ci ne este „vândută” sub pretextul libertăţii. Subtitlul cărţii mele este „Distrugerea libertăţii în numele libertăţii”. Şi cred că mai există o asemănare pe care trebuie să o detectăm. Pentru toate regimurile totalitare, nu numai pentru comunişti, ci şi pentru nazişti, Biserica este întotdeauna cel mai mare duşman. Dictaturile au distrus biserici, le-au dărâmat, au ucis preoţi şi episcopi, i-au închis şi i-au torturat şi aşa mai departe. Naziştii au făcut asta, comuniştii au făcut asta. Această nouă mişcare nu torturează încă, dar începe să trimită oamenii la închisoare – se întâmplă deja – şi luptă pe faţă împotriva Bisericii Catolice, de exemplu, împotriva reprezentării acesteia la Naţiunile Unite şi în instituţiile Uniunii Europene. Aceasta este principalul lor duşman.

Există asemănări cu regimurile totalitare. Deşi acum pare a se promova libertatea, toleranţa, anti-discriminarea şi alte asemenea vorbe, acestea sunt de fapt găunoase şi sunt în realitate folosite pentru a răsturna valorile şi a induce oamenii în eroare, manipulându-le mintea – aşadar iată că sunt destule asemănări cu ideologiile totalitare. O altă asemănare stă în faptul că se încearcă să li se refuze părinţilor puterea de decizie cu privire la copiii lor (n.r.: şi educaţia acestora). Vor să distrugă familia, să dezrădăcineze oamenii, să le distrugă identitatea, iar această distrugere merge mai profund ca niciodată.

Am avut marele privilegiu şi onoarea şi ocazia să îl vizitez pe Papa Benedict al XVI-lea anul acesta. El numeşte ceea ce se întâmplă o „revoluţie antropologică”. Vorbeşte despre profundul neadevăr al acestei ideologii. În timpul acelei vizite private, mi-a spus: „Anticrist ajunge acum mai adânc ca niciodată în inima omului”. Ca fiinţe umane, noi am schimbat rădăcina propriei umanităţi, care se găseşte acum sub atacul unei ideologii ce spune că nu există bărbaţi şi femei. Ne propunem disoluţia identităţii bărbatului şi a identităţii femeii. Se mai spune că orice orientare sexuală este bună şi trebuie respectată, tolerată. Şi, dacă nu ne declarăm de acord cu ea, suntem puşi la zid ca „homofobi” care discriminează.

Deja se pregătesc legi care vor trimite oamenii la închisoare şi li se vor aplica amenzi foarte mari dacă îşi exprimă părerea că nu este bine.

Dacă Revoluţia Sexuală îşi propune să elimine toate diferenţele dintre bărbat şi femeie, de ce insistă azi atât pentru drepturi speciale acordate femeilor? Cu alte cuvinte, de ce să luptăm pentru drepturile femeii, dacă identitatea sexuală devine ceva fluid şi superfluu, fără nicio legătură cu determinările anatomice, transformându-se doar într-o chestiune de alegere subiectivă, personală?

Exact. Este una din multele contradicţii interne ale acestei ideologii . Judith Butler, a cărei carte, Gender trouble. Subversion of Identity (Probleme de gen. Subversiunea identităţii), a stat la baza acestei ideologii, furnizându-i concepte şi limbaj, era conştientă de această contradicţie. Şi alţi profesori specializaţi în studii de gen au sesizat-o şi cred că putem spune fără să greşim prea mult că problema femeii este folosită doar ca un fel de sprijin. Se pretinde că se luptă pentru femei, dar în realitate se distruge identitatea de gen, iar toată această luptă pentru drepturile omului se va prăbuşi în momentul în care femeia va avea aceeaşi putere cu bărbatul – ceea ce se şi întâmplă acum.

Ce se va întâmpla cu bărbatul şi femeia în eventualitatea în care Revoluţia Sexuală învinge şi vom avea o societatea bazată pe preceptele acesteia?

Deja sunt multe semne. Dacă se continuă astfel, nu e semn bun: familiile sunt distruse, căsătoria este distrusă. Nu femeile, ci anumite organizaţii pentru femei şi organizaţii europene lansează tot felul de mesaje care spun că toate femeile sunt nişte victime, iar toţi bărbaţii se comportă ca violatori şi prădători sexuali faţă de femei. Consecinţa este că bărbaţii îşi pierd interesul de a mai deveni taţi, iar femeile îşi pierd interesul de a mai deveni mame. Aceasta se oglindeşte cu claritate în criza demografică prin care trecem. Foarte curând, aceasta va conduce la probleme foarte grave în societate, chiar şi în bogata noastră Germanie. Deoarece sistemele noastre de asigurări sociale nu vor putea menţine standardele cu care ne-am obişnuit. Aceste standarde încă mai permit menţinerea păcii. Oamenii obţin încă banii care le trebuie. Odată ce aceasta va cădea – ceea ce se va întâmpla foarte curând, deoarece nu mai avem copii care să intre pe piaţa muncii şi să plătească taxe şi contribuţii sociale – sistemul social nu va mai putea funcţiona şi vom intra într-o zonă în care brutalitatea şi violenţa vor deveni omniprezente în societate. A început deja: la Paris, la Londra, am văzut deja părţi din oraş în flăcări. Şi vom mai vedea. La voi în ţară e multă sărăcie. Dar aceasta începe să apară şi în unele zone din Germania. Şi, când sistemul economic nu va mai permite  bunăstarea materială de până acum, cred că se va mai întâmpla ceva: vom fi prea plini de griji pentru a ne mai preocupa de probleme precum homosexualitatea şi schimbarea de gen sau alte astfel de nebunii.

De altfel, acestea sunt nişte probleme care ţin de numai 1,6% din populaţie (nu 3%, nu 5%, nici 10%, ci doar 1,6% s-au declarat homosexuali într-un studiu oficial al Centrului pentru Controlul Bolilor din SUA). Din acest procent de 1,6% din populaţie, doar 2-3% sunt interesaţi de parteneriate civile. De ce? Fiindcă duc o viaţă promiscuă. Acesta este stilul lor de viaţă. Să privim societatea, gândindu-ne la generaţiile viitoare. Ce fac acum? De ce schimbă sistemul de valori şi întregul sistem legal pentru o minoritate dintr-o minoritate, care nici măcar nu ajunge la 1% din populaţie?

Unii nu înţeleg ce este atât de rău să le vorbeşti copiilor despre sex la şcoală. Ce le-aţi spune acestora?

Un copil sexualizat îşi pierde copilăria. Copilăria este prin definiţie o zonă în care copilul poate creşte şi se poate juca…Copilăria este asexuală. Iar familia are nevoie de o zonă nesexualizată. Sexul are loc între părinţi şi nicăieri altundeva în familie. Dacă această regulă cade, cade şi copilăria. Este de neimaginat ce se întâmplă în şcolile americane şi germane, în toate ţările occidentale. Dacă copii sunt obligaţi la şcoală să vorbească despre sexualitate, ceea ce se întâmplă deja, dacă se uită la  desenele din manuale, care sunt obscene şi pornografice, îşi pierd simţul ruşinii. Aceasta este foarte necesar pentru orice om, absolut necesar! Chiar şi Sigmund Freud a spus că, dacă distrugi simţul ruşinii, nu mai poţi educa oamenii.

Dacă ne împingem copiii în experienţe sexuale precoce, începând de la grădiniţă, dacă îi învăţăm contracepţia la şcoală şi îi pregătim pentru „prima dată”, tinerii, înainte de a se maturiza suficient încât să aibă drept de vot, vor avea o mulţime de experienţe dureroase. Şi vor începe să se îndoiască şi să-şi piardă capacitatea de a se mai ataşa de altă persoană. Ataşamentul este necesar pentru căsătorie, pentru familie. Dacă ai suferit mult înainte să împlineşti 18 sau chiar 20 de ani, îţi pierzi acest ideal: „Da, vreau să îmi găsesc pe cineva. Da, vreau să am o familie”. Pierzi acest lucru. Nu mai îndrăzneşti, nu mai crezi în asta. Aşadar, le distrugem abilitatea de a-şi întemeia o familie, ceea ce intră în contradicţie cu însăşi dorinţa tinerilor. Toate anchetele şi sondajele arată că tinerii au ca ideal de viaţă întemeierea unei familii. Iar generaţia noastră are datoria să îi facă capabili interior şi din punct de vedere psihologic pentru a forma o familie şi a-şi folosi sexualitatea în mod corect. În plus, bolile cu transmitere sexuală au explodat pretutindeni şi îi fac pe oameni infertili. Şi practicile homosexuale sunt asociate cu riscuri mari de sănătate. Ar trebui să prevenim tânăra generaţie în legătură cu riscurile, dar nu ni se permite, în timp ce cupluri homosexuale sunt invitate în şcoli (n.r.: să vorbească despre viaţa lor).

În ce măsură sunt instituţiile europene abilitate să pună în aplicare politicii bazate pe ideologia de gen?

Instituţiile europene susţin sută la sută această ideologie. UE şi ONU fac tot ce le stă în putinţă pentru a submina familia şi sistemul nostru de valori. Şi numesc această acţiune „drepturile omului”: promovarea agresivă a căsătoriei homosexuale în toate ţările, promovarea agresivă a ideologiei de gen ca politică de stat, promovarea obligativităţii ca femeile să aibă asigurate un procent din toate locurile de pe piaţa muncii şi din alte poziţii-cheie, promovarea preluării de către stat a îngrijirii copiilor mici la creşă. Pot face aceasta şi chiar o fac. Dacă pot? Da, pot. Sunt foarte puternice aceste instituţii. Iar în spatele lor se ascund forţe politice şi economice. Dar vestea bună este că apare şi rezistenţa politică: în Franţa, în Lituania, unde a fost interzisă propaganda prohomosexualitate în şcoli, în Ungaria, unde au acum Constituţie creştină, în Croaţia, unde a fost organizat un referendum care să consfinţească faptul că numai un bărbat şi o femeie se pot căsători, şi în Slovacia la fel. Astfel că în Parlamentul European se construieşte o rezistenţă. Se întâmplă lucruri. Oamenii încep să se trezească.

Fac şi eu ce pot cu această carte. Reuşeşte să trezească multă lume cartea mea. Trebuie ca, la toate nivelurile societăţii, să ne unim forţele şi să intrăm în luptă cu motoarele turate la maximum, pentru a spune: „Nu!”

Ce sfaturi aveţi pentru românii şi în general pentru toţi oamenii care vor să-şi păstreze familia şi identitatea neştirbite?

În primul rând, nu mai gândiţi că sunteţi în urmă. Nu vă mai gândiţi că lucrurile bune vin din vest – în realitate este adevărat exact opusul. De fapt, din vest vin lucruri realmente malefice. Am auzit o ştire azi. Nişte ONG-uri din România au declarat că ţara voastră trebuie să prindă din urmă (n.r.: trenul educaţiei sexuale din Occident). Puteţi fi foarte fericiţi că această distrugere nu a avut încă loc în ţara voastră. Şi ar trebui să vă mobilizaţi în toată ţara în orice coaliţie posibilă, cu oricine, inclusiv de peste graniţe, şi cu oricine din interiorul ţării care poate lupta împotriva acestui lucru. Vor să ajungă la copiii voştri! Îi vor sexualiza, iar sexualizarea copiilor va prăbuşi civilizaţia. Fiindcă va prăbuşi mai întâi familia. Aceasta este rădăcina. Aşa că trebuie să faceţi tot ce puteţi. Şi puteţi fi fericiţi că dictatura comunistă v-a protejat de revoluţia sexuală care a început în Occident în 1968. Încă mai aveţi un sistem de valori conservatoare. Încă mulţi oameni mai cred că familia (n.r.: naturală) este bună, că homosexualitatea nu este corectă. Aşa că răspândiţi vestea că nu sunteţi deloc înapoiaţi. Ba dimpotrivă. Puteţi fi fericiţi că aceste lucruri încă nu s-au întâmplat. Fiindcă are loc distrugerea societăţii, iar Uniunea Europeană este purtător de stindard în acest sens.          (Gabriele Kuby)

sursa: ortodoxiatinerilor.ro

9 comentarii »

  1. extrem de adevarat tot ceea ce a spus….abia cand ajungi departe de tara…in vest…sau occident..iti dai seama care este cursul raului, de unde izvoraste si incotro isi indreapta tentaculele….care atrag prin sunet si imagine exact pe cei care au nevoie de adevar…..promovarea unei asa/zise independente a copilului…de la prescolar pana la adolescent…astfel incat pe cat posibil sa nu mai apartina parintilor sau educatorilor care sunt pedepsiti aspru prin lege pentru orice eventuala incercare de educare in bun simt si credinta…..doua-trei generatii de astfel de copii si ne putem lua adio de la familie si credinta….iar la randul lor acesti copii vor deveni parinti…sub o forma sau alta….si uite vom avea copaci fara umbra….copii surogat…copii nascuti in pantece artificiale…din oameni care nici macar nu se ating sau se vad…asa cum am ajuns in situatia de a cauta produse bio…de fapt produse facute la voia Domnului…asa in viitorul nu prea indepartat…ne vom intreba care dintre copii sunt bio….facut din suflet si pentru viata….se va naste conceptul ce copil bio – adult bio (procreat pe cale naturala)…care va avea forta intriseca de a se opuna raulului si manipularii….

    Apreciază

    Comentariu de ela24 — 17 Decembrie 2014 @ 06:25 | Răspunde

    • Sunt perfect de acord. Ati punctat foarte exact prin metafora cu oameni bio. Ma bucur să am oaspeți asa de inteligenți si originali.

      Apreciază

      Comentariu de Mircea Puşcaşu — 18 Decembrie 2014 @ 01:28 | Răspunde

  2. eu vad problema diferit. Romania este victima comunismului, cand varsta casatoriei a fost acceptata sa coboare la 15 ani. Astazi e la 18 ani, 16 cu consimtamantul parintilor, dar sunt tari unde este de la 17 ani cu consimtamantul parintilor, sau ca in Germania unde la 16 ani e nevoie de consimtamantul justitiei.
    De ce zic ca este f. grav in Romania este lipsa educatiei sexuale: avem cea mai mare rata de avorturi si sarcini la minore, cea mai mare rata de trafic de persoane la minore (e estimat ca aprox. 30-40 mii de copii sunt victime). Aici trebuie intervenit: in patura saraca, in patura de abandon al tinerilor/tinerelor care ajung victime. O solutie rapida este educatia sexuala in scoli, dar e o solutie ieftina. O solutie mai consistenta este adoptarea si/sau integrarea acestor copii de la marginea societatii in familie. In occident sunt incurajati preotii si calugaritele sa faca asta – iar asta e cea mai calda solutie pentru romania: Daca toti cei peste 20 mii de preoti si calugari ar lua in casa lor cate un copil (adoptat sau doar strans de pe strada) si ajutat sa continue scoala, in nici 1 an Romania ar evolua cu 20 ani!

    Apreciază

    Comentariu de arakelian — 17 Decembrie 2014 @ 16:02 | Răspunde

    • În ROMÂNIA educatia sexuală propusă de minister este nu doar vulgară, ci de-a dreptul criminală pt. că prezintă drept normale (si demne de urmat )practicile si comportamentele sexuale deviante precum autoetotismul, pederastia, practicile anal-orale, pedofilia si efebofilia, avortul si dispozitivele abortive, pilulele abortive si contraceptive. In plus exista programe ale ong-urilor lgbt aprobate de autorități, care fac PROPAGANDĂ gay în licee, există deja victime, cunosc liceeni care au ajuns să creadă că sunt gay si care isi doresc afirmarea lor ca gay, crezând chiar că asta e identitatea lor, că asa s-au născut. Noi facem cu voluntari intelectuali ortodocși în licee cursuri de educatie pentru viata si sens in care punem si problema sexualității si arătam legătura ei cu morala, cu căsătoria, cu marketingul si ingineria socială, iar copiii sunt foarte interesati. Dar acest curs pare un picur într-un ocean pt. că mediul promovat oficial (mediatic + guvernamental) lucrează concertat in direcția opusă sensului firescului.
      Cu adopția va dau exemplele monumentale ale celor doi preoți români pr.Tănase de la Valea Plopului si PS Jar de la Banceni care cresc mii de copii ca pe ai lor. Si va invit sa faceti asemenea, că nu e doar pt. preoți adopția orfanilor si a abandonaților. În rest, numai de bine!

      Apreciază

      Comentariu de Mircea Puşcaşu — 18 Decembrie 2014 @ 01:20 | Răspunde

      • imi poti da, te rog, articolele acestea prin care statul roman afirma asa ceva? Este complet ilegal in Europa sa promovezi pedofilia, si pot inainta o sesizare impotriva statului roman (in Belgia se face puscarie doar pt incitare!!! ). O sa te rog sa inregistrezi cu telefon/reportofon/camera si persoanele care spun/afirma asta.

        Este prima data cand aud ca ortodocsii se implica in educatia sexuala, si ma bucura. Daca exista programe, poti, te rog, sa le faci publice, si sa le sustinem.
        De preotii din Valea Plopului si Glodeni ii stim, contribuim cu donatii periodic (si suntem un grup aici care facem asta…).

        Eu am citit programa scolara a unui profesor ce preda educatie sexuala si mi s-a parut totul de bun simt. Era accentul pus pe cum functioneaza corpul femeii, se vorbea si de contraceptive si prezervative (si eu sunt de acord cu asta), despre Papanicolau si utilitatea controlului ginecologic anual pentru o femeie cu viata sexuala activa. Mi s-a parut foarte necesara deoarece cunosc o prietena ce mama ei a lovit-o cand i-a venit prima data menstruatia. Biata copila nu stia ca e normal, nici mama ei care s-a maritat inainte de a fi la pubertate si a asociat sexul cu …. aparitia menstruatiei. Mai trist mi s-a parut cazul prezentat de o doctorita ginecolog ca exemplu: i-a venit o tiganca plangand: are 25 ani si o sa moara, uite ca sangereaza. De fapt tiganca a avut copil dupa copil si nici nu stia ca…. exista menstruatie. Asa ca e nevoie de aceasta educatie, si mai ales de o formare corecta a profesorilor (TUTUROR!!! )ce vin in contact zi de zi cu acesti copii, uneori copiii gasind intelegere si curaj sa spuna dirigintei decat parintilor (mai ales in cazurile sus amintite de mine, unde parintii nu mai sunt langa copii).

        Din punctul meu de vedere cea mai mare problema raman televiziunile(dar aici nu cunosc legislatia romaneasca si nici pasii de reclamat mesajul obscen). Nu am tv, dar de cate ori ajung la socri in casa sunt socata de ce vad, si le inchid toate 3 televizoarele pentru ca nu pot lasa copilul sa vada asa ceva. Mai trist este ca ei le dau drumul din nou, firesc, ca nu pot trai fara ….
        In rest, eu cred ca Gabriele e deja paranoica. Umblu prin lume si am contact cu sute de persoane din toata lumea si nu, nu e asa de rau: nebuni sunt dintotdeauna si raman (ca nu pot numi om un pedofil sau un proxenet),dar educatia sexuala corecta va educa posibilele victime sa recunoasca si sa spuna NU. ce se intampla in vest si sunt absolut deacord este tocmai ca afirma ca NU E NORMAL!

        Apreciază

        Comentariu de arakelian — 18 Decembrie 2014 @ 11:23 | Răspunde

  3. o femeie foarte curajoasa care are curajul sa spuna lucrurilor pe nume.

    Apreciază

    Comentariu de terente — 17 Decembrie 2014 @ 17:45 | Răspunde

  4. Reblogged this on energein7's Blog.

    Apreciază

    Comentariu de energein7 — 17 Decembrie 2014 @ 17:48 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: