Bucovina Profundă

12 Octombrie 2015

Federaţia ProVita : STOP PERVERTIRII COPIILOR PRIN EDUCAŢIE SEXUALĂ!

Filed under: atitudine,homosexualitate,pro-vita,sexualizarea precoce — Mircea Puşcaşu @ 23:20

STOP PERVERTIRII COPIILOR PRIN EDUCAŢIE SEXUALĂ!

SCRISOARE DESCHISĂ A FEDERAŢIEI PRO-VITA,
PE TEMA PROGRAMELOR DE EDUCAŢIE SEXUALĂ DIN ŞCOLI

Către Ministrul Educaţiei şi Cercetării, Mihai Sorin Câmpeanu

DOMNULE MINISTRU,

Federaţia Organizaţiilor Ortodoxe Pro-Vita din România ia atitudine faţă de programele de educaţie sexuală desfăşurate în şcolile din România şi faţă de campania agresivă susţinută de grupările ateiste privind introducerea Educaţiei Sexuale în curricula obligatorie.

În contextul repetatelor atacuri la adresa prezenţei orelor de religie în şcoli, un grup de 67 de ONG-uri a lansat, recent, un apel pentru introducerea Educaţiei sexuale în şcoli, în curriculum naţional obligatoriu.[1] Apelul a fost iniţiat de Coaliţia pentru Egalitate de Gen şi Asociaţia Sexul vs. Barza, semnatarii militând pentru un model educaţional din care nu trebuie să lipsească informaţii privind protejarea împotriva sarcinilor nedorite, sexualitate şi functionarea aparatului reproductiv feminin şi masculin, dar şi cunoştinţe privind diversitatea orientărilor sexuale. Ideea a fost susţinută şi printr-un protest de stradă, desfăşurat sub sloganuri de genul „O facem dar cum”, „Corpul meu, educaţia mea”, „Vrem educaţie sexuală în şcoli, nu scuze că sunt minori, care a părut inspirat din „revoluţiile sexuale” occidentale.[2].

Preconizata materie „Educație sexuală” ar urma să fie predată pe baza unei programe realizate de una din asociațiile semnatare ale memoriului. Este vorba despre programul „Sexul vs. Barza”, în care copiii ar trebui să învețe cum să facă avort, cum să-și „exploreze” orientările sexuale sau cum să devină consumatori de pornografie.

Iată, spre ilustrare, şi câteva citate din acest program:

„…e important să reţinem că unora le plac fetele, altora băieţii, altora ambele sau persoane transgender, unora le plac fetele cu părul scurt, altora, nu. Cu alte cuvinte, suntem diferiţi şi avem preferinţe diferite, o caracteristică super tare a oamenilor, zic eu.”

 „Felul în care actorii şi actriţele din filmele porno reacţionează în timp ce fac sex nu e adevărat, ci este, de multe ori, exagerat. De exemplu, cele mai multe femei nu au orgasm atât de repede sau (şi) se întâmplă mai degraba rar ca două persoane care fac sex să aibă orgasm în acelaşi timp. …Ceea ce în filmele porno pare a fi absolut normal nu e mereu aşa în viaţa reală: sexul anal e în realitate mai puţin popular decât în filmele porno, iar a ejacula pe cineva nu e un lucru care face plăcere neapărat majorităţii oamenilor.”

 „Când rămâi însărcinată, ai trei opţiuni: te poţi decide să faci avort, poţi decide să dai copilul spre adopţie sau te poţi decide să-l păstrezi”

 „Poate că ţie şi prietenei tale vă place să va sărutaţi corpurile, dar tu nu eşti pregătit să mergi mai departe. Nu vrei să faceţi sex încă. Asta e o limită a ta pe care o comunici şi o negociezi cu ea. Pentru că sexualitatea înseamnă şi comunicare, înseamnă să-i spui celuilalt ce-ţi place şi ce nu, ce eşti pregătit/ă să faci şi ce nu. Este OK să-i spui prietenului tău că îţi place cum îţi atinge sânii, dar nu vrei să îţi atingă vulva, nu acum. Iar el trebuie să te înţeleagă şi să-ţi respecte decizia.”[3]

Chiar dacă autorităţile în materie de sănătate şi educaţie nu s-au pus încă de acord în ceea ce priveşte conţinutul viitoarei materii şi a competenţelor pe care trebuie să le deţină educatorii, cursurile de acest gen se desfăşoară totuşi în şcoli, sub umbrela diferitelor programe finanţate din fonduri străine, toate ţintind, în fapt, spre distrugerea inocenţei copiilor noştri.

Alături lecțiile de (homo)sexualitate susţinute anii trecuţi de echipa „Sexul vs. Barza”, şocante prin caracterul obscen al videoclipurilor proiectate la clase, Fundaţia MTV Staying Alive din America finanțează, astăzi, în școlile din România, programul intitulat DOAR EU. Proiectul se desfăşoară în parteneriat cu Asociaţia Semper Musica – unul dintre semnatarii apelului privind introducerea introducerea urgentă a educaţiei sexuale în şcoli – parteneri şi sponsori fiind MTV România, Durex Ro, ARAS şi MTV Staying Alive Fondation SUA. Potrivit organizatorilor, cursurile sunt menite să-i înveţe pe elevi „cum să se protejeze de infecţia cu HIV, cum să folosească corect prezervativul, care sunt metodele de contracepţie, care sunt simptomele infecţiilor cu transmitere sexuală.”[4]

Anul trecut, proiectul a juns în 6 licee din Alexandria, Călărași, Curtea de Argeș, Giurgiu, Târgu Bujor și Tecuci, beneficiari fiind peste 4000 de elevi. Lor le-au fost distribuite aproximativ 10.000 de prezervative și 3000 de reviste de benzi desenate, pe tema discriminării.

Până la sfârşitul anului, Fundaţia MTV a anunțat că finanțează proiectul şi pentru liceele din Focșani, Panciu, Mărășești, Adjud, Onești, Bacău și Râmnicu Sărat. [5]

Cât de „receptivi” sunt elevii la asemenea cursuri, se poate vedea din următorul fragment extras dintr-un interviu realizat chiar de iniţiatorii programului, la sfârşitul sesiunii de educaţie sexuală desfăşurată în Adjud:

Adevărul este că în ziua de azi şi mai ales la vârsta noastră avem această «poftă» nebună de sex, dar câteodată nu o facem cu persoanele potrivite şi, mai ales, nu o facem protejat pentru că vrem ca senzaţia să fie cât mai profundă şi astfel ne infectăm fără să ştim cu HIV şi nu numai şi toată viaţa noastră este ruinată. Trebuie să punem pe primul loc siguranţa şi după, plăcerea.[6]

Organizatorii au pus la dispoziţia elevilor şi un site, www.doareu.com, unde aceştia pot afla totul despre viaţa sexuală, beneficiind şi de consiliere gratuită, sub garanţia anonimatului.[7]

„Ne dorim ca website-ul să fie un sprijin real pentru orice adolescent care are întrebări pentru care nu găseşte răspuns în familie sau în cercul de prieteni: «Când este ok să îmi încep viaţa sexuală?», «Cum spun nu partenerului când acesta refuză folosirea prezervativului?», «Când îmi creşte barbă?» «Ce înseamnă pubertatea?», «Sexul neprotejat: riscuri» sau «Primul sărut»”, spun coordonatorii proiectului.[8]

Iată câteva titluri de pe site-ul http://www.doareu.com, recomandate elevilor: „6 tipuri de sex. „Ţie care ţi se potriveşte?”; „Sexul în grup”, „Ce este orgasmul tantric”; „Sex laTV?” etc.

 Cât priveşte informaţiile transmise elevilor, fără informarea şi acordul scris al părinţilor, acestea frizează până şi cel mai elementar bun-simţ, încurajând comportamentul şi practicile perverse.

Spre exemplu, unul din articolele recomandate abordează o temă „de larg interes” în rândul tinerilor noştri: orgasmul tantric. Redăm câteva fragmente grăitoare pentru ceea ce reprezintă şi ce se urmăreşte prin aşa-numita „educaţie sexuală”:

„Un alt aspect vital al tantrei: fie că eşti homosexual, heterosexual sau bisexual, fie monogam, necăsătorit/ă sau swinger, nimic nu este considerat tabu sau pervers în practica tantra.”[9]

 „În timpul actului sexual, a sexului oral sau când stimulezi organele genitale ale partenerului/ei este foarte important să atingi cu o mână inima lui/ei. Gândeşte-te la a experimenta un orgasm al inimii pur sau să extinzi orgasmul sexual de la organele genitale la inimă. Aminteşte-i partenerului/ei că organsmul se poate «răspândi» la inimă.”[10]

 „…atingerea orgasmului depinde foarte mult de factori psihologici. De aceea, cele mai importante două lucruri în acest sens sunt: să-ţi cunoşti cât mai bine corpul (cum îţi place să fii atins/ă, ce te excită cel mai mult) şi evident să comunici foarte bine cu partenerul.”[11]

 Organizatorii ne asigură că proiectul va continua şi în acest an şcolar, cu atât mai mult cu cât, în luna mai 2015, mai multe vedete din România au participat la o campanie de strângere de fonduri pentru continuarea organizării de sesiuni de educație sexuală în liceele din România, activitate pe care Asociația Semper Musica a început-o în 2014, cu ajutor din partea Fundației MTV Staying Alive SUA şi a partenerilor locali: MTV Romania şi DUREX Romania.”[12]

Veștile „bune” nu se opresc aici, întrucât la sfârşitul lunii aprilie 2015, tot sub egida Asociației Semper Musica, a avut loc lansarea proiectului „Learning from the best: a Swiss-Romanian cooperation project”, o inițiativă dezvoltată în parteneriat cu Asociația ABQ din Berna, Elveția și finanțată în cadrul Programului de Cooperare Elvețiano-Român, Fondul Tematic pentru Parteneriate și Experți, Schema de grant pentru Parteneriate.

Programul îşi propune să aducă în discuția cu elevii din 7 licee, din 7 orașe diferite, discriminarea și efectele ei asupra grupurilor vulnerabile, în mod particular asupra persoanelor LGBT – lesbiene, gay, bisexuali şi trans.

Proiectul are o durată de 18 luni, fiind pus în practică în cadrul a 14 sesiuni pilot, adresate unui număr de 400 de liceeni. Mai mult decât atât, echipa proiectului propune și organizarea de workshop-uri pentru părinți și profesori prin care aceștia să primească instrumente eficiente, după modelul elvețian, cu ajutorul cărora să își îmbunătățească relația cu copiii sau studenții lor.[13]

Un proiect similar are în vedere și Asociația ACCEPT care a lansat, în luna mai 2015, proiectulE timpul pentru combaterea discriminării LGBT în liceele din România!”, finanțat prin fondurile SEE. Proiectul se va derula în mai multe şcoli din Muntenia, cu scopul de a „întâmpina o creștere a fenomenului homofobiei în rândul elevilor de liceu”.[14]

 În acest proiect, 540 de elevi de liceu vor fi supuși unui curs de formare legat de problematica homosexualității, acești copii devenind ulterior, conform proiectului, activiști în timpul Lunii Istoriei LGBT din februarie 2016. Totodată, 54 de profesori vor fi instruiți în folosirea unui „curriculum anti-discriminare”, program de pregătire a personalului din învățământ în vederea combaterii homofobiei. Scopul declarat al acestui proiect este ca Asociația ACCEPT să argumenteze în fața instituțiilor ce reglementează educația în România necesitatea implementării la nivel național a unei programe educaționale care să instruiască elevii în ceea ce privește homosexualitatea și identitatea de gen.[15]

 

Domnule Ministru,

Vă amintim că Legea Educaţiei Naţionale nr. 1/2011 spune, în art. 7: În unităţile, în instituţiile de învăţământ şi în toate spaţiile destinate educaţiei şi formării profesionale sunt interzise activităţile care încalcă normele de moralitate şi orice activităţi care pot pune în pericol sănătatea şi integritatea fizică sau psihică a copiilor şi a tinerilor, respectiv a personalului didactic, didactic auxiliar şi nedidactic, precum şi activităţile de natură politică şi prozelitismul religios” (s.n.). Toate „principiile educaţionale” enumerate mai sus, ca făcând parte din proiectele „Sexul vs Barza” şi „DOAR EU” se înscriu în prevederile acestui articol de lege.

Este inacceptabil ca şcoala să devină locul unde se distribuie prezervative, iar elevii să fie învăţaţi… cum să facă sex! Şcoala trebuie să creeze caractere morale, să educe tânăra persoană în spiritul corectării unor apucături ale omului primitiv, needucat. Principiul protestatarilor din capitală, „O facem, dar cum”, reduce actul educaţiei la o activitate medicală de prevenţie a îmbolnăvirii prin activitatea sexuală, nevorbind nicidecum despre valorile morale ale castităţii, abstinenţei, iubirii ca bază a actului sexual. În paralel cu acest rol de cabinet de boli venerice care i se atribuie şcolii, se duce o luptă acerbă pentru eliminarea din şcoală a religiei, care ar putea să contribuie de mii de ori mai bine la educarea în spiritul sănătăţii sexuale a tinerei generaţii.

Adevărata cauză a răspândirii bolilor cu transmitere sexuală şi a creşterii ratei avortului este reprezentată tocmai de libertinajul sexual şi de promovarea lui pe toate canalele media. Sfidează logica bunul-simţ elementar părerea că deschiderea apetitului sexual al unui tânăr contribuie la reducerea sarcinilor nedorite, a avorturilor sau a bolilor cu transmitere sexuală. Statisticile au arătat că, dimpotrivă, în toată lumea unde s-au aplicat aceste programe de „conştientizare” sexuală numărul sarcinilor nedorite a crescut în proporţii de câteva sute la sută.[16]

Pentru limitarea aestor fenomene şi a consecinţelor nefaste pe care le implică nu e nevoie de educaţie sexuală în şcoli, ci de legi care să interzică pornografia, atât în spaţiul public, cât şi în cel virtual. Atâta vreme cât imoralitatea se cultivă la nivel legislativ, educaţional şi social, vom asista neputincioşi la un proces de destructurare spirituală şi biologică a poporului român, începând cu cele mai nevinovate victime: copiii.

În ceea ce priveşte „obligativitatea” orei de educaţie/depravare sexuală în şcoli, art, 29, 6 din Constituţia României spune că „părinţii sau tutorii au dreptul de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educaţia copiilor minori a căror responsabilitate le revine”, în timp ce art. 48, 1 aminteşte despre „îndatorirea părinţilor de a asigura creşterea, educaţia şi instruirea copiilor”, drept şi îndatorire reluate şi de către Noul Cod Civil.

Din acest punct de vedere, orice părinte care nu doreşte să-şi trimită copilul minor la ora de educaţie sexuală poate să îşi exercite dreptul constituţional de a nu-l trimite, fără să poată fi obligat să o facă. Aşadar, părintele are ultimul cuvânt de spus în privinţa educaţiei copilului său, neexistând niciun drept al minorului de 14 ani de a decide el dacă vrea sau nu să participe la ora de educaţie sexuală.

Există exemple funeste, ca cel german, în care un părinte a fost arestat pentru că nu şi-a dus copilul la cursul de educaţie sexuală[17], dar există, în contrabalanţă, exemplul polonez, în care mii de părinţi au mărşăluit împotriva educaţiei sexuale în şcoli, sub deviza „Educaţie pentru familie, nu pentru depravare”, forţând guvernul să bată în retragere.[18] De asemenea, este de notorietate situaţia din Canada, unde părinţii îşi retrag copiii din şcoli, ca urmare a introducerii orelor de educaţie sexuală, la presiunea prim-ministrului Kathleen Wynne, care i-a acuzat pe părinţii revoltaţi de această decizie că sunt „homofobi”, „ignoranţi” şi „pioni” într-un complot conservator „abject”, ea însăşi neascunzând faptul că este lesbiană.[19]

Totodată, potrivit Recomandării 874/1979 a Adunării Parlamentare a Consiliului Europei, „copiii nu trebuie să mai fie consideraţi proprietatea părinţilor”, însă acest principiu trebuie completat cu precizarea că ei nu pot fi consideraţi nici proprietatea statului, aşa cum se întâmplă în ţări ca Germania. Statul nu poate să treacă peste responsabilitatea pe care părinţii o au faţă de copiii lor, ca cei ce îi reprezintă în generaţia următoare şi le duc neamul mai departe, o responsabilitate mult mai profundă decât cea juridică, de factură religioasă, morală şi socială. Poate că această recomandare ar trebui să ghideze şi politica de avorturi din statele UE, de vreme ce multe mame se comportă faţă de pruncii lor nenăscuţi ca şi când ei ar fi o simplă parte din trupul lor, pe care o pot înlătura când doresc. Toată legislaţia care decurge din această recomandare UE are ca obiect ingerinţa statului în relaţiile dintre părinte şi copil, de cele mai multe ori pornind de la premisa inacceptabilă de vinovăţie, potrivit căreia părintele ar fi un duşman al propriului copil, iar statul un apărător al acestuia.

Nu în ultimul rând, proiectul introducerii educaţiei sexuale este ilegal, întrucât încalcă prevederile art. 26, 2 din Constituţia României, potrivit căruia „persoana fizică are dreptul să dispună de ea însăşi, dacă nu încalcă drepturile şi libertăţile altora, ordinea publică sau bunele moravuri, dar şi art. 30, 7 care arată căsunt interzise de lege manifestările obscene, contrare bunelor moravuri”. Ne întrebăm, câte dintre materialele expuse în cadrul proiectului “Sexul vs. Barza” nu intră sub incidenţa legii?

 

Domnule Ministru,

 Proiectul de introducere a orelor de educaţie sexuală în programa şcolară ne face să ne întrebăm, pe bună dreptate: Ce se poate studia la o oră de educaţie sexuală pe parcursul a 12 ani de studiu? Este de presupus că igiena sexuală se poate preda în câteva lecţii. La urma urmei, ce e atât de mult de spus în această direcţie? În aceste condiţii, prelungirea pe durata a ani şi ani de zile a acestui curs de educaţie sexuală nu poate avea decât o singură explicaţie: el este folosit pentru a fi vehiculul propagandei LGBT în şcoli şi pentru a-i obişnui pe tineri cu perversiunile sexuale de tot felul, care le sunt prezentate ca fiind forme fireşti de exprimare şi comunicare, precum şi mijloace de împlinire a personalităţii. Insistenţa pe acest tip de educaţie nu poate decât să închidă tânărului orice sensibilitate umană, reducându-l la stadiul de animal supus cu totul instinctelor sexuale.

Aşa se întâmplă, spre exemplu, în Danemarca, o „campioană” a educaţiei sexuale, care este pe cale să introducă studiul filmelor porno în şcolile publice. Astfel, în luna martie a acestui an, un profesor de sexologie de la Universitatea Aalborg făcea apel la şcoli să le arate elevilor filme porno pentru ca aceştia să poată învăţa diferenţa dintre sexul din viaţa reală şi cel pe care îl văd în filmele de pe internet, acestea din urmă putându-le crea „aşteptări nerealiste”.[20]

Acesta să fie, oare, modelul educaţional pe care Ministerul Educaţiei va ajunge să-l promoveze şi în rândul elevilor români? Ce fel de generaţii vor ieşi de pe băncile şcolilor? Orice societate are nevoie de repere morale, iar exemplele bune de urmat reprezintă tot atâtea modele de comportament. Ce fel de repere oferă şcoala prin intermediul acestor cursuri de pervertire în masă, unei generaţii care şi aşa se află în derivă, fără morală şi fără ideal? Cine îşi asumă răspunderea pentru viitorul acestei generaţii şi pentru efectele catastrofale pe care deciziile luate sub presiunea intereselor străine le vor avea asupra României de mâine?

Şi o ultimă întrebare, la care aşteptăm un răspuns din partea factorilor de decizie din Ministerul Educaţiei: Dacă minorităţile etnice, sexuale sau de orice alt gen se plâng că sunt supuse discriminării la noi în ţară, cum se poate numi procesul de implementare a unor măsuri şi legi pe linie moral-educativă şi religioasă împotriva voinţei şi conştiinţei moral-religioase şi etnice a acestui popor? Mai bine zis: cine discriminează şi cine este discriminat?

 

Având în vedere toate cele relatate mai sus, vă informăm că reprezentăm un număr semnificativ de părinți pe care aveţi obligaţia legală şi morală de a-i consulta, înainte de a lua decizii ce privesc în mod direct soarta copiilor lor.

În numele acestor părinţi, solicităm interzicerea urgentă a programelor de depravare care se desfăşoară cu aprobarea cadrelor didactice şi a factorilor decizionali în unităţile de învăţământ din România şi respingerea propunerii de introducere a educaţiei sexuale în programa şcolară.

În caz contrar, Domnule Ministru, ne rezervăm dreptul de a ne retrage copiii din şcolile de stat şi de a ne adresa justiţiei pentru apărarea drepturilor noastre parentale.

SEMNATARI:

  1. Federaţia Organizaţiilor Ortodoxe Pro-Vita din România
  2. Fundaţia Sfinţii Martiri Brâncoveni – Suceava
  3. Fundaţia Culturală IPAMIA
  4. Fundaţia Pentru Oameni
  5. Asociaţia Pro Vita Bucovina
  6. Asociaţia BUCOVINA PROFUNDĂ
  7. Asociaţia Psaltichia
  8. Asociaţia Sfântul Ioan cel Nou – Suceava
  9. ASCOR Suceava
  10. Asociaţia Kozacioc
  11. Asociaţia Kolomeika
  12. Asociaţia Culturală Sfântul Mitropolit Dosoftei
  13. Asociaţia Creştin Ortodoxă Mama Olga
  14. Fundaţia Pro Filiis Piteşti
  15. Asociaţia Pro Vita Sfântul Brâncoveanu – Filiala Piteşti
  16. Asociaţia Pro Vita Sibiu
  17. Asociaţia Civic Media
  18. Asociaţia PAS ÎN DOI Oneşti
  19. Asociaţia Pro-Vita Sfântul Stelian Teleorman
  20. Asociaţia Pro-Vita Valea Plopului
  21. Asociaţia Prietenii Sf. Efrem cel Nou Sf. Gheorghe, Covasna
  22. Asociaţia pentru Libertatea Românilor
  23. Fundaţia Sf. Martiri Brâncoveni Constanţa
  24. Asociaţia Valea Muntelui Bicaz
  25. Asociaţia Medicală CONCORDIA 2006

Note:

[1] http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20451688-apel-pentru-introducerea-educatiei-sexuale-scoli-adresat-ministerului-educatiei-peste-60-ong-uri.htm

[2]http://stirileprotv.ro/stiri/social/mars-in-bucuresti-pentru-introducerea-educatiei-sexuale-in-scoli-voluntarii-s-au-ales-cu-o-amenda-pentru-o-sfoara-intima.html.

[3] http://www.culturavietii.ro/2013/05/10/educatie-sexuala-sexualizare-pervertire-copiilor-sexul-vs-barza-castitate/

[4] http://www.detectivultau.ro/educatie-tinerii-agricol/

[5] http://www.adolescentamedia.ro/?p=17549

[6] http://doareu.com/tinerii-din-adjud/

[7] http://www.adolescentamedia.ro/?p=17549

[8] http://www.altreileasector.ro/educatia-sexuala-un-subiect-cu-benzi-desenate/

[9] http://doareu.com/ce-este-orgasmul-tantric/

[10] idem

[11] http://doareu.com/ti-e-greu-sa-ajungi-la-orgasm/

[12] http://www.agentiadepresamondena.com/vedete-eveniment-celebs-fight-aids/

[13] http://sempermusica.org/swiss/

[14] http://www.acceptromania.ro/blog/2015/08/03/formare-pentru-profesori-de-liceu-e-timpul-pentru-combaterea-discriminarii-lgbt-in-liceele-din-romania/

[15] http://www.activenews.ro/stiri/Cat-de-vesela-este-parada-gay-115954

[16] http://www.nistea.com/Educatia_sexuala.htm

[17] http://www.e-communio.ro/stire2156-parinti-inchisi-pentru-40-de-zile-deoarece-copiii-lor-nu-au-participat-la-cursuri-de-educatie-sexuala-video

[18] http://stiripentruviata.ro/protest-masiv-al-parintilor-polonezi-impotriva-introducerii-educatiei-sexuale-scoli-educatie-pentru-familie-nu-pentru-depravare/

[19] http://www.activenews.ro/externe/Parintii-au-decis-sa-isi-retraga-copiii-de-la-scolile-publice-din-Ontario-In-clasa-I-invata-ce-sunt-relatiile-sexuale-in-a-III-a-afla-ce-e-homosexualitatea-123966

[20] http://www.thelocal.dk/20150303/denmark-may-introduce-porn-to-public-schools

3 comentarii »

  1. Reblogged this on energein7's Blog.

    Apreciază

    Comentariu de energein7 — 13 Octombrie 2015 @ 18:31 | Răspunde

  2. Lenin:
    – THE GOAL OF SOCIALISM IS COMMUNISM!

    „Ca urmare, chiar dacă nu și-a propus, acest sistem de valori a avut consecințe majore anti-familie și, în consecinţă, educația sexuală întemeiată pe el poate fi calificată drept anti-familie.”

    Ba chiar asta si-au propus.

    1. „În practică, acest model de educație sexuală a fost propus în istorie de mișcările comuniste, pentru care familia era un element burghez și era asociată exploatării, și de mișcările de normativizare a comportamentelor sexuale considerate deviante.”

    Perfect adevarat!
    Cartea „The Naked Communist” (1958) de W. Cleon Skousen descrie cum stau mai exact lucrurile cu comunismul si mai ales „planul modern” al comunistilor care a inceput sa fie implementat din 1953 si contine 45 de pasi. (cap 12, „The Future Task – Current Communist Goals” p.260)

    Cartea poate fi descarcata de aici:
    http://www.fileshare.ro/e31969549

    3. Jewish involvement in the promotion of ‘hate speech’ laws, multiculturalism, mass immigration, denationalization, subversion of traditional values, and related items.
    http://bit.ly/1hiuHNK

    Apreciază

    Comentariu de JE — 15 Octombrie 2015 @ 12:45 | Răspunde

  3. Va multumesc !
    Sunt mama a doi fii. Minori. Clasa a X-a si a VI-a. VA ROG, hai sa ne unim, sa ne manifestam si sa opunem rezistenta IMPREUNA impotriva acestor stihii ale spiritului care ne coplesesc vietile si sansa de a ramane OAMENI !!!

    Apreciază

    Comentariu de Anca Maria — 16 Octombrie 2015 @ 10:50 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: