Părintele Ciprian Staicu – PREOTUL ORTODOX CARE A BLOCAT O ACȚIUNE DE PROPAGANDĂ HOMOSEXUALĂ ÎNTR-O GRĂDINIȚĂ DIN SF. GHEORGHE

Ce să mai adaug la scrisoarea primită vineri seara de la părintele Ciprian Staicu, consilier cultural al Episcopiei Covasnei si Harghitei? Că omul sfințește locul. Și că Biserica are (încă) jertfelnici slujitori, iubitori de țară și de Hristos.
Vă amintiți lipsa de reacție a laicatului ortodox (cu câteva excepții), când majoritatea școlilor din România au „sărbătorit” halloween -ul? Peste o lună a fost „Sfântul Andrei”. Apoi, Ziua Națională. Nefiresc, dar adevărat: nu a existat nicio preocupare în instituțiile noastre de învățământ pentru a cinsti, cum se cuvine, aceste sărbători. Doar sporadic, în școlile în care profesorii și-au înțeles (și) menirea lor apostolică.
Biruința părintelui Ciprian nu este doar împotriva păcatului, ci și împotriva ipocriziei și a relei-credințe (nu mă refer doar la directoarea grădiniței, d-na Bartok, de la gradinita Csipike din Sfântu Gheorghe, ci și la acele persoane care au format acest lanț al slăbiciunilor care ar fi putut perverti sufletele acelor copii, cadre didactice care au stat nepăsătoare în fața acestei inițiative „haioase” de propagandă gay, de la educatoare până la inspectorul de profil).
Doamne ajută!
Azi, când am luat-o de la grădiniţă pe fiica mea de 6 ani, mi-a spus că marţea viitoare – ca primă zi a unei perioade de 4 zile puse sub sloganul Să fiu altcineva – li s-a propus să vină, cine vrea, îmbrăcat astfel: fetele băieţeşte şi băieţii cu fustiţe şi rochiţe. Adică travestiţi.
Am vorbit imediat cu educatoarea, care a spus că e mai mult o glumă. Apoi am sunat-o pe directoarea, unguroaică, şi ea mi-a spus că s-a hotărât să se facă aşa, cu acordul părinţilor. Minciună, căci reprezentantul părinţilor copiilor din grupa fiicei mele nu ştia nimic. I-am spus doamnei directoare că sunt împotrivă şi consider o propagandă homosexuală expunerea, chiar şi la nivelul vizual, a copilului meu la propagandă de travestiţi, mai ales când e făcută de bieţii copii ca şi cum ar fi o joacă, ceva interesant. Căci, nu, mai greu e până se obişnuieşte lumea cu ideea, apoi …
Am ameninţat-o că dacă nu îşi retrage iniţiativa respectivă, o voi da în judecată, ca om care atentează la sănătatea morală a copilului meu, pe care, cu soţia mea, l-am crescut fără televizor, în frică de Dumnezeu şi cu multă dragoste.
Am vorbit şi cu o judecătoare pentru a vedea ce opţiuni de acuzare am. Ea s-a interesat şi mi-a spus că NICI UNA pe linie penală. Adică pederaştii au epurat din Constituţia României tot ceea ce putea să îi oprească, iar acum au lansat atacul, sub streaşina – culmea nesimţirii – Muzeului Ţăranului Român, unde ar trebui să se păstreze vii valorile reale ale poporului român: cinstea, castitatea, bunul simţ, respectarea aproapelui, ascultarea de voia lui Dumnezeu etc.
În seara asta am ieşit la predică şi am spus toate acestea, ca oamenii să ştie, îndemnându-i să se roage – Doamne, surpă lucrarea duhurilor rele şi a celor ce le slujesc. Şi să nu stăm cu mâinile în sân, să ne apărăm copiii, să fim ca leii care împrăştie toate hienele care ne atacă familia.
Însă scandalul tot a fost bun – educatoarea şi directoarea, probabil şi la îndemnul inspectoarei cu care am vorbit între timp, au anulat cu totul iniţiativa, carnavalul va începe numai de miercuri, marţi va fi o zi obişnuită.
Deci, fraţi creştini, se poate. Să nu ne fie frică. Niciodată, în nici o împrejurare. Hristos e alături de noi. Strigaţi din toate puterile după ajutorul Lui, daţi pe faţă toate uneltirile pederaştilor, fiţi ca leii care îşi apără puii. E datoria noastră de taţi, mame, părinţi duhovniceşti, creştini ai acestui neam.
De aici din Sf. Gheorghe, Covasna, cu urări de bine pentru luna aceasta pentru toţi cei care gândesc româneşte, în calitate de tată şi de om cu bun simţ
Pr. dr. Ciprian-Ioan Staicu 
Preşedintele Asociaţiei Prietenii Sf. Efrem cel Nou
1 februarie 2013

9 răspunsuri la „Părintele Ciprian Staicu – PREOTUL ORTODOX CARE A BLOCAT O ACȚIUNE DE PROPAGANDĂ HOMOSEXUALĂ ÎNTR-O GRĂDINIȚĂ DIN SF. GHEORGHE”

  1. Teribil ce se intampla in gradinitele din ziua de azi, libertatea e libertate, inteleg si eu, dar nu faceti propaganda la copiii care la varsta asta sunt foarte influentabili. Felicitari domnului parinte pentru aceasta fapta!

    Apreciază

  2. Bună, (sunt curios daca-mi lasati comentariul sa apară pe blog…)

    Sunt un parinte din gradinita, care isi asuma parerea personala si este interesat de educarea religioasa a copiilor.

    Imi pare rau ca trebuie sa va scriu in public, daca as avea posibilitatea v-as vorbi personal, caci „buna credinta” care presupun ca a facut sa scrieti acest articolul este piperata cu multe pasaje cere imi dovedesc contrariul intentiei d-voastre si a parintelui in cauza.

    Vorbiti de rea credinta a educatoarelor, directoarei…etc. …deci acuzati fara sa fi avut posibilitatea sa vorbiti macar cu cei in cauza… (ca si crestini avem obligatia ascultarii celuialt, ne uitand ca Biblia ne reaminteste: Luca6,37: 37. Nu judecati, si nu veti fi judecati; nu osanditi, si nu veti fi osanditi; iertati, si vi se va ierta. ) Va luati dupa vorbele d-lui parinte si entuziasmul sau va face sa puneti marturie tocmai nebiblica.
    Ca bloger crestin eu nu mi-as permite sa numesc pe cineva, ipocrit si rau-voitor fara sa-l cunosc sau sa-i cunosc parerea. Ca un fel de formator de opinie sunteti responsabil sa va comportati profesionist si crestineste.
    Ca parinte , nu sunt 100% convins ca ideea deghizarii in fata/baiat a fost una fericita, dar nici n-as numi o astfel de initiativa drept o rea-vointi si ipocrizie,,, ci o gluma, care isi are originile in folclorul popular.
    D-voastra militati pentru folclorul roman care contine in anumita masura (ca si cel maghiar) niste elemente care in lumea de azi nu pot fi celebrate fara sa fie intelese gresit. Pe vremuri nici nu se punea problema transvestitismului cand oamenii confectionau masti sau se deghizau in personaje din sexul opus. Acum insa pot fi interpretate gresit si din aceasta cauza in unele situatii chiar că e mai indicat sa utilizam elementele care nu pot fi intelese gresit. Sunt convins că educatoarele nu s-au gândit la acest aspect, pentru că în viaţa normală a unui om nu constituie un pericol la morala sau identitatea sa o deghizare la o petrecere de carnaval. Acest lucru nu se întâmpla zi de zi şi n-a fost obligatoriu, n-a fost o situaţie de disciminare pozitivă pentru un statut de „altfel”, ci o simplă idee de carnaval.

    Ceea ce ma deranjeaza ca si parinte, membru al comunitatii de parinţi al grădiniţei şi a comunităţii din aceasta regiune este modul in care D-voastra (blogerul) si D-l părinte trateaza aceasta intimplare.
    Ca si părinte crestin ma delimitez de modul de exprimare al D-voastra şi D-lui părinte.

    Judecarea semenilor şi ameninţarea („Am ameninţat-o că dacă nu îşi retrage iniţiativa respectivă, o voi da în judecată”) lor nu este voinţa lui Dumnezeu! (Matei 18, 15-16)
    Printre metodele Sfântului Duh nu se regăseşte ameninţarea sau acuzarea de propagandă gay sau rea voinţă (după părerea mea nedreaptă) a semenilor şi generarea unor scandaluri în care sunt nominalizaţi şi catalogaţi educatoarele ca slujitori ai „duhurilor rele „. Nu cunosc toate educatoarele din gradinita dar unele sunt exemple de urmat in viata profesionala, cea crestina si familiala. Declar cu toata responsabilitatea si seriozitatea, chiar si exigenta unui parinte care vrea o educatie pe valori crestine.
    Acuzare acestor oameni in public mi se pare nedreapta si de nepermis chiar din partea unui parinte, a carei credinta şi viata religioasa nu contest, dar a cărui fapt (modul în care a acţionat) nu m-a convins deloc că ceea ce a obţinut şi cum a obţinut cu acest scandal aduce mai multe beneficii creştinismului sau bisericii decât un dialog personal (nu la telefon, nu prin ameninţări şi acuzaţii, prin etichetări cu homosexualitate şi slujitori demonici…etc) cu cei în cauză.

    Sunt ferm convins că aceste metode nu sunt creştine şi mă delimitez de atitudinea dânsului ca părinte şi creştin.

    Mai multe aspecte şi părerea mea şi tot ce mă afectează din această întâmplare voi încerca să comunic şi D-lui preot însă nu pe cale publică ci reţetei învăţate de la Cristos (Matei 18,15).

    „Deci, fraţi creştini, se poate. Să nu ne fie frică. Niciodată, în nici o împrejurare. Hristos e alături de noi. ”
    De acord! Deci să-l urmăm si în faptele noastre nu numai în vorbe.

    „De aici din Sf. Gheorghe, Covasna, cu urări de bine pentru … toţi cei care gândesc” creştineşte, în „calitate de tată şi de om cu bun simţ”.

    Doamne ajută!

    Cu stimă şi deschidere la dialog

    Apreciază

    1. Eu cred ca pe doamna directoare o descalifica moral chiar minciuna ei initiala ca actiunea a fost aprobata si de reprezentantii parintilor. In consecinta nu au fost acuzatii nefondate.
      De altfel, nu cred ca intelegeti, chiar crestin fiind, propaganda perfida care se desfasoara la nivel national pentru impunerea homosexualismului ca normalitate. Exact asta s-a incercat la gradinita dumneavoastra. Ca a fost cu stiinta sau fara stiinta, Doamne ajuta… Ma rog si eu pentru pacatele mele cu stiinta si cu nestiinta. Asta nu schimba necuratia in curatie, daca ma intelegeti.

      Apreciază

  3. Persoana care a luat atitudine de la comentariul nr. 2,de ce nu s-a prezentat. De ce nu aveti curajul raspunderii? Va este frica sa va prezentati, fiindca ce ati spus este o minciuna si nu aveti constiinta civica de crestin. Eu gasesc fapta Parintelui Ciprian extrem de curajoasa si ar fi un semn bun daca ar pune-o in praactica si toti ceilalti preoti ortodocsi. E momentul de jertfa. De a intra in lupta. Mai ales in Ardeal unde influenta catolica si protestanta este foarte puternica. Romania este Ortodoxa. O recunosc si occidentalii. Se pare ca noi am uitat ca am primit aceasta mostenire cereasca de la stramosii nostri. Nu totdeauna tacerea este solutia rationala. Doamne ajuta! Valeriu

    Apreciază

  4. io nu inteleg. Poate ca educatoarele sunt total nevinovate si cu bune intentii. Dar nu vad rostul ca un baietel sa se imbrace in fetita nici macar in gluma. Pt ce? Pt amuzamentul celorlalti? Doar nu e clovn. Daca un parinte vrea sa-l faca pe copilul lui clovn il trimite la circ. Daca are sperante mai mari cu copilul sau il trimite la gradinita, la scoala, apoii la facultate unde se asteapta ca odrasla sa invete carte si nu sa invete cum sa fie mascarici, nici travestit, nici ultima orientare sau pozitie sexuala la moda.

    Apreciază

  5. Mie nu mi-ar placea ca educatoarele sa faca jocuri dintr-astea cu fata mea. As considera ca atenteaza la sanatatea ei morala. Mi se par foarte potrivite cuvintele preotului de mai sus. De ce nu se travestesc educatoarele si directoarea si sa ia parte la parade gay ?

    Apreciază

  6. Cand diavolul ne ataca in ce e mai sfant eu cred ca avem voie nu numai sa ne aparam ci sa si avertizam ca daca nu suntem lasati in pace vom trece la actiune, caci e o forma de aparare!
    Cand romanii se deghizau in sexul opus, era o ironie, era o exceptie, cu ocazia sarbatorilor de iarna si nu o tratau ca pe o normalitate pe care educatoarele ar fi vrut sa o introduca in mintea frageda a copiilor sub forma unui joc! Asa ca sunt de acord cu Parintele Ciprian si in dezacord cu parintele care nu s-a prezentat cand a postat comentariul.
    La romani se obisnuia in ziua de Craciun sa colinde flacaii, femeile fiind excluse, de aceea erau unii deghizati in femei! In plus, ceata de mascati, are menirea de a stigmatiza toate racilele din comunitate si nu de a initia un joc sau de a promova ca pe o alternativa a normaluiui deghizarea in sexul opus sau in animale(capra, ursul etc)!!

    Apreciază

  7. Felicitari parintelui pentru curajul de a apara ce avem mai sfant si de a ne fi exemplu!Dumnezeu sa-l ocroteasca!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Tendințe