vaccin_polio, bebelusi_infectati, arges, emil_popa, pediatrieÎn contextul în care sursa îmbolnăvirii bebelușilor cu sindromul hemolitic uremic (SHU) nu a fost găsită, un medic de la Spitalul de Pediatrie readuce în discuție subiectul vaccinurilor. ”Din punctul meu de vedere nu s-au investigat toate sursele. Și vaccinul antipoliomielitic, care se administrează copiilor în primele luni de viață,  poate avea efecte secundare, în timp, de tipul celor care se întâlnesc acum la bebelușii diagnosticați cu sindromul hemolitic uremic. Iar unuia dintre cei doi copii trimiși recent la București i-a fost administrat acest tip de vaccin. Nu vreau să generez panică în rândul părinților. Spun doar că și această pistă ar trebui luată în considerare. Să se verifice loturile de vaccinuri.”, precizează Emil Popa, medic primar în cadrul Spitalului de Pediatrie Pitești. Mai mult decât atât,  medicul spune că inclusiv el a fost victima unui vaccin: ” În 2001, am fost paralizat, de la gât în jos, 10 zile, din cauza reacțiilor adverse date de vaccinul antigripal. La acea vreme, șefei DSP Argeș i s-a pus pumnul în gură să nu vorbească. Dacă și acum punem pumnul în gură…..”

5 răspunsuri la „De ce mor copiii în România? (2) Sindromul hemolitic uremic și vaccinurile (2). Parlamentarii, procurorii și pediatrii. Mușamalizarea criminală a unor dezastre postvaccinale”

  1. […] De ce mor copiii în România? (2) Sindromul hemolitic uremic și vaccinurile (2). Parlamentarii, pr… […]

    Apreciază

  2. Adevărat în anul 1983 înainte de a împlini un an băiatul meu am fost chemați la dispensarul din comună pentru a face vaccinul antipoliomielitic.Am aflat pe urmă de la un medic pediatru foarte bun ,că acest vaccin trebuia făcut numai când copilul era perfect sănătos și că o lună de zile după nu ar fi trebuit dat nici un fel de medicament. Cum în acele timpuri mamele începeau munca maxim după 4luni de concediu de maternitate,eu eram la servici am apelat la soacră-mea să-mi ducă copilul la vaccin.După nici o zi a început să îi fie foarte rău vomita ca o fântână arteziană ,iar după câteva ore a început și cu scaunele diareice. Am ajuns la policlinica de copii unde o doctoriță vroia să-mi interneze băiatul dar fără mine pt că nu-i mai dădeam sân.Am semnat că refuz internarea și am luat copilul și am mers la policlinică cu plată unde un doctor pediatru ne-a dat să îi facem oxacilin injectabil. După 5 zile de tratament si-a revenit dar slăbise 2kg.Mulțumesc lui D-zeu că nu a rămas cu nici un fel de sechele.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Tendințe